KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 Hallo ik heb een probleem met facturatie ik zou graag een programma vinden waarmee ik tegelijk facturen mee kan maken en automatisch staat hoeveel 1m² is als ik bv daar typ 5m² daar achter automatisch de prijs staat miss slecht uitgelegd maar ik hoop dat jullie ht snappen ik zelf ben eigenaar van een bouwbedrijf, dus ik heb dat hard nodig alvast bedankt ? [edit mod] titel en spellingsfouten aangepast[/edit] Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 djluc Retired Mod 4,6k 118 Kan je niet zoiets heel simpel in Excel in elkaar tikken? Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 exel heb ik geprobeerd en ik heb ander soort programma nodig die speciaal voo facturatie is gemaakt het maakt neit uit hoeveel het kost laat het maar 500 euro kosten maar ik heb zoiets nodig Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 nonex.nl Legend 3k 31 Qua kostenbeheersing, offertes, calculaties ne facturatie is in de bouw erg veel mogelijk. Om een duidelijke keuze te maken wil je ogenschijnlijk nog wel erg weinig: wat je wilt kan idd ook gemakkelijk in excel. Er zijn wel pakketten die doen wat je wilt, maar sommige zijn zo uitgebreid dat je het gevoel zult hebben een cruisschip te hebben terwijl je alleen wilt gaan vissen. 3borg (de bovenste link) heeft volgens mij wel een eenvoudig offerte- calculatie- en facturatiepakket. http://www.3borg.nl/jubileumactie/basispakket/index.html -de beste uit deze selectie, denk ik - http://www.arpa-intrabouw.nl/ http://www.software-for-planning.nl/ http://www.enk.nl/ http://www.builddesk.nl/buildnl/bouw_software.htm Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
0 KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 die 3borg werkt niet :s kan je eht ene beetje uitleggen die toepassing zit er neit in kan je het doorsturen via mail (die toepassing ) Link naar reactie
0 KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 zijn er nog andere programma's help me pls Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 die 3borg werkt niet Je hebt door dat je het moet kopen? Dit forum is niet bedoeld om illegaal aan software te komen. je krijgt wat tips over software die misschien aan je wensen voldoet, dan is het aan jou om daar een keuze uit te maken of verder te zoeken toch? Link naar reactie
0 KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 ik il het ook kopen het moet niet gratis zijn maar ik wil tips welke prgrammas goed zijn en dan download ikk de demo en probeer het uit of ht goed is Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Ze hebben een demo, in ruil voor contactgegevens. Link naar reactie
0 KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 van 3borg ?? ja ze hebben dat maar ik kan de toepasing niet in de winzip vinden en daarom zou ikk graag wille dat iemand het toepassing stuurt via mail ofso Link naar reactie
-2 KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 help me alstublieft ??? ??? ??? ??? ??? :-X :-[ Link naar reactie
0 dlvkk Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 dlvkk Super Senior 197 8 Zo ontzettend jammer. Met bedelen bereik je echt niets hoor. Probeer eens zelf programma`s te (onder)zoeken. Dat noemen ze nu ondernemen! "The Best Way To Predict The Future Is To Invent It" Link naar reactie
0 KreQ Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 KreQ Junior 8 2 waar heb jij het nou over ik ben al van gistere aan eht zoeke ik heb miss 20 programma's gedownload maar geen gevonde en ik ben niet iemand die niks van pc's snapt maar ik weet ook dat er mensen zijn die meer dan mij snappen dus heb ik hulpgevraagt hier.. Link naar reactie
0 dlvkk Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 dlvkk Super Senior 197 8 waar heb jij het nou over Dat jij aan het bedelen bent naar een antwoord. En als jij dit antwoord gevonden hebt wij jou hier waarschijnlijk (let op het woord waarschijnlijk) niet meer terugzien. Zonde om veel tijd in te stoppen dus. (PS let trouwens op je spelling) succes er verder mee "The Best Way To Predict The Future Is To Invent It" Link naar reactie
1 TwaBla Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 TwaBla Legend 22,4k 5 1374 Hulp gevraagd, hulp geleverd - nou tijd om iemand op te zoeken die jouw pc aan de praat krijgt. Topic gaat dicht. Succes! 8) Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
KreQ
KreQ
Hallo ik heb een probleem met facturatie
ik zou graag een programma vinden waarmee ik tegelijk facturen mee kan maken en automatisch staat hoeveel 1m² is
als ik bv daar typ 5m² daar achter automatisch de prijs staat
miss slecht uitgelegd maar ik hoop dat jullie ht snappen
ik zelf ben eigenaar van een bouwbedrijf, dus ik heb dat hard nodig
alvast bedankt ?
[edit mod] titel en spellingsfouten aangepast[/edit]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag