• 0

Sterkte Christine!

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 1

Hallo Christine,

 

Ik heb ook net wat gelezen over je conflict en faillissementsaanvraag en snap het heel goed als je (ook hier) niet wilt reageren, maar vermoed dat je hier nog wel eens wat leest...

 

Daarom wil ik je langs deze weg even laten weten dat ik je bijdragen op dit forum de afgelopen jaren altijd met veel plezier heb gelezen. Ik heb in ieder geval nog steeds alle vertrouwen in jouw ondernemerscapaciteiten en wens je veel sterkte in deze ongetwijfeld moeilijk periode.

 

Graag tot later (op HL of elders)

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik wil beginnen Christine sterkte te wensen in deze moeilijke situatie. Ik leef met je mee.

 

Vervolgens wil ik toch een paar kritische opmerkingen maken.

Heel vaak wanneer op dit forum posts werden geplaatst over investeerders in het algemeen en venture capitalists in het bijzonder dan was Christine de eerste om met veel stelligheid en redelijk ongenuanceerd te melden dat er in Nederland geen echte venture capitalists zijn en dat de Verenigde Staten de place to be is.

Zij had ook vaak de neiging de bedragen die Nederlandse investeerders op tafel plegen te leggen te bagatelliseren.

Het verbaast mij nu dan ook dat zij ten prooi is gevallen aan een oplichter uit VC land en dat zij voor ´slechts´ 1 miljoen dollar 60% van haar bedrijf heeft weg gegeven.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.