• 0

1 product internationaal verkopen met creditcard/paypal

Hallo,

 

Een klant van mij heeft een product dat hij internationaal wil verkopen en er moet betaald kunnen worden met creditcard/paypal.

In Nederland moeten klanten ook contant kunnen betalen bij aflevering.

Op de website moet een knop komen te staan met bestel nu. Als bezoekers (vanuit zoveel mogelijk landen) hierop klikken moeten ze het product kunnen bestellen en direct kunnen afrekenen tenzij ze in Nederland wonen en contant willen betalen of eventueel per overschrijving.

 

Is dit met paypal mogelijk en welk paypal pakket moet ik dan aanvragen?

 

Jeroen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Daarvoor zijn mogelijkheden genoeg.

 

Paypal biedt zelf een tool op checkout-buttons te maken voor een product met een bepaalde prijs. Die kun je zo op de site plaatsen, en werken (denk ik) precies zoals je wilt. Als verkoper krijg je ook meteen de NAW gegevens vanuit paypal, best handig.

 

Voor nederland moet je dan even een ander formuliertje maken.

Link naar reactie
  • 0

Als je tevens een informatiebeheersysteem (cms systeem) erbij wil hebben zou ik gaan voor de combinatie van Joomla met de webshop Virtuemart. Eenvoudig op te zetten en te configureren, tal van uitbreidingsmodules en betalingsmodules. Ideaal!

 

Ik heb dit systeem voor mezelf en klanten al veelvuldig toegepast en het is tot nu toe altijd zeer naar wens geweest voor iedereen.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Kijk indien je paypal wilt gebruiken wel eerst even goed in hun voorwaarden of je product niet in hun lijst met verboden producten voorkomt, anders wordt namelijk halverwege je account gesloten en ben je je geld kwijt.

Hun lijst met verboden producten is nogal lang en divers, varieerd van (erotische) dvd's tot aan wapens en van alles daartussen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.