• 0

Exacte kopie van onze website

Beste lezers,

 

Ik viel vanmorgen van m'n stoel toen ik het volgende zag;

De personen achter www.ict-webdesign.nl hebben besloten; een 1 op 1 kopie te maken van onze website.

 

En vergelijk deze dan met onze website http://www.footsteps.nl

 

Het merk ligt vast bij het benelux merken register, daaraast is het natuurlijk duidelijk dat dit niet de bedoeling kan zijn. Zelf heb ik ze nog niet aan de lijn gehad.. maar wilde toch eerst even jullie mening.

 

Vriendelijke groet,

 

Gerwin

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0

als je hem naar me wilt mailen graag... zowiezo heb ik hem zelf, maar het feit dat jij m mailt maakt dat ik weer iets sterker sta.

 

niet van; heb je zelf zitten photoshoppen :(

 

eerste collega's lopen hier nu ook binnen en zitten met verbazing te kijken naar het resultaat van de "ict-webdesign designers"

Link naar reactie
  • 0

De partner pagina van de kopie bevat namelijk de naam van jouw toko...

 

ICT- pagina:

----------------------------------------

Partner pagina

 

Hier treft u een overzicht aan van Footsteps partners. Dit zijn voornamelijk reclame- communicatiebureaus en grafisch vormgevers.

 

Neem contact met ons op voor een actueel overzicht.

 

-----------------------------------------

 

Ik heb ook screenprintjes gemaakt, mocht je interesse hebben...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Wat triest.

Ze hebben inderdaad zelfs de source gekopieerd. Jullie verwijzingen staan er zelfs nog in... Daarbij, welke prutser plaats een logo (die van jullie) op z'n site en schrijft dan z'n eigen naam verkeerd...

 

Heel snel alles (inclusief source) printen/pdf van maken. Hoster mailen dat de site zsm offline moet en eventueel proberen iemand aansprakelijk te stellen.

 

Je boefje probeert zelfs een baan te krijgen bij sugababes.nl met je site...

 

Succes met oplossen...

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

@ Henri; had ik nog niet eens gezien ;) Screenshot is welkom.

 

Net even gekeken bij de kvk en het bedrijf "bestaat" niet. Staat alleen een schoonmaak en klusbedrijf ingeschreven op nr 134. Vrees dat "het zoontje" voor zichzelf wilde beginnen.

 

Kan hij meteen zn huidige site (lees onze) "schoon" gaan maken de grapjas.

Link naar reactie
  • 0

Via Google Analytics zag ik "rare" dingen. Het aantal directe bezoeken nam toe zonder dat daar reden voor was. Vervolgens gaan kijken welke "host" er achter die bezoeken zat.

 

Erg blij dat ze niet al te snugger zijn. Wie laat dan ook de Analytics code in de pagina's staan ;D

Link naar reactie
  • 0

De domijnnaamhouder is www.trans-it.nl hosting.

Is het geen foutje van deze (Trans-it) kant?

 

 

 

Domeinnaam trans-it.nl

Status actief

Houder TRA004502-TRAIT

Trans-it

Bokstraat 81

6413AS HEERLEN

Netherlands

 

Domeinnaam ict-webdesign.nl

Status actief

Houder TRA004502-TRAIT

Trans-it

Bokstraat 81

6413AS HEERLEN

Netherlands

 

 

Link naar reactie
  • 0

@ descartes; dit is echt geen upload fout.

Wij hebben eigen racks, eigen servers en hebben niets te maken met de trans-it provider.

 

Dit is simpewel een knip en plak actie geweest, bedrijfsnaam vervangen en doen alsof het je eigen website is.

 

Ondertussen z'n moeder aan de lijn gehad (hij is 17) en ze gaat er voor zorgen dat zsm de site offline is.

Link naar reactie
  • 0

Tsjongejonge wat een brutale prutsers...

 

Wel humor dat je er via Google analytics achter komt. Ik heb zelf ook eens zo'n geintje gehad, ik kwam er achter door hele zinnen van mijn website in Google te plakken. Die toko is even later overgenomen door een ander, en de website was uit de lucht. Op mijn verzoek tot aanpassing hebben ze dan ook nooit gereageerd.

bengels.thumb.jpg.72630b9bad37a8699c8a5db4aced9f40.jpg

Link naar reactie
  • 0

@ descartes; dit is echt geen upload fout.

Wij hebben eigen racks, eigen servers en hebben niets te maken met de trans-it provider.

 

Dit is simpewel een knip en plak actie geweest, bedrijfsnaam vervangen en doen alsof het je eigen website is.

 

Ondertussen z'n moeder aan de lijn gehad (hij is 17) en ze gaat er voor zorgen dat zsm de site offline is.

 

Beste Gerwin,

 

Dus de 17 jarige is www.trans-it.nl.

 

Maar het is opgelost lees ik, mooi..

 

 

[edit mod]zoals Gerwin hieronder zegt treft trans-it.nl geen blaam. Trans IT is de hosting provider waar betreffende persoon z'n website gehost heeft en heeft met de kopieeractie voor zover bekend niets te maken. Dit om even te voorkomen dat Trans IT hier in een kwaad daglicht gesteld wordt.[/edit]

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.