Buitenspeler Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Buitenspeler Newbee 3 0 Wij zijn leverancier van grote klassieke spellen voor o.a kinderopvang en een speelgoedhandel. V.b zijn schaken mikado dammen en domino Nou zijn wij benieuwd of er mensnen zijn die dit leuk vinden als relatiegeschenken en welke markten er nog meer geschikt voor zullen zijn:? Wij zijn op zoek naar meer nieuwe klanten.. hartelijk dank alvast Colin buitenspeel. Met vriendelijke groeten, Colin van Zon Link naar reactie
0 Marjan Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Marjan Retired Mod 2,4k 192 Ik werk als zelfstandig adviseur in de kinderopvang en ben inderdaad op zoek naar een leuk relatiegeschenk. Eens iets anders dan de wijn / Dove / chocoladeboxen. Zelf zat ik te denken aan een sjoelbak (geen idee wat die dingen kosten) omdat deze zowel voor de kids (BSO) als ook voor de bedrijfskantine/personeelsruimte bruikbaar zijn. Volgens mij kun je met spellen ook goed scoren bij bedrijven als verpozing, collegiale contacten e.d. Mocht je meer info hebben voor me, graag! maak eens een buiteling: www.saltoadvies.nl Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 TwaBla Legend 22,3k 5 1360 Altijd op zoek naar nieuwe klanten, die ondernemers. Maar niet door reclame te maken op dit forum, ajb. Als je een vraag hebt: prima. Maar geen zelfpromotie! Topic gaat op slot... Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
Buitenspeler
Buitenspeler
Wij zijn leverancier van grote klassieke spellen voor o.a kinderopvang en een speelgoedhandel.
V.b zijn schaken mikado dammen en domino
Nou zijn wij benieuwd of er mensnen zijn die dit leuk vinden als relatiegeschenken en welke markten er nog meer geschikt voor zullen zijn:?
Wij zijn op zoek naar meer nieuwe klanten..
hartelijk dank alvast Colin
buitenspeel.
Met vriendelijke groeten,
Colin van Zon
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag