• 0

doelgroep

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb je plan even bekeken, maar ik denk dat het domweg heel moeilijk is hier statistiek aan te verbinden. Je zit namelijk met tal van factoren... ik denk aan:

 

- Uitstraling t.o.v. je doelgroep: wordt het iets voor freaks, iets voor iedereen, betaalbaar of juist de top van fastfood? Wil iemand er gezien worden, juist wel of juist niet?

 

- Hoe fast is fast nog in dit concept?

 

- Is de genoemde prijs van 7 euro wel haalbaar? Lijkt me heel moelijk als ik het verhaal lees.

 

- Geografisch: Kan ik er parkeren? Gratis? Of komt zoiets in de binnenstad, wellicht in de buurt van / op een station? Moet je het hebben van passanten, of mensen die speciaal voor deze maaltijd naar je toe komen? Gerelateerd: hoe ver/lang is men bereid te reizen voor je product?

 

Over die statistiek: hoeveel % van de mensen heeft interesse in een fast/gezond/redelijk betaalbaar product? En welk percentage daarvan wil dat buiten huis eten of halen - zoiets bestaat vast ook in de supermarkt? Hoeveel mensen wonen er eigenlijk in je doelgebied - zie hierboven?

 

Ik realiseer me nu dat ik jouw vraag met een hele berg andere heb beantwoord... Wellicht niet waar je op zat te wachten, maar ik denk dat het stuk voor stuk punten zijn die je zelf moet beoordelen en dan moet doorrekenen. Vermoedelijk zullen er weinig HL bezoekers zijn die je met concrete getallen kunnen helpen, but do prove me wrong!

 

Overigens wil ik helemaal niet negatief overkomen over je concept, maar kritische vragen klinken vaak nogal, euh, zeikerig.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het met Benm eens dat met name de locatie van belangrijk is.

Ik heb zaterdag een programma gezien over de koffiehype in Engeland. Er zijn 4 grote spelers. Alle 4 willen vanzelfsprekend een shop hebben op de drukste punten. Gevolg is dat alle 4 in een straal van 100 meter zitten. Het totaal aantal mensen die koffie wil drinken blijft echter gelijk. Huurkosten zijn hoog, alle 4 de onderneming zijn verliesgevend.

Hetzelfde gebeurt m.i. met fastfood. Op alle drukke punten zit wel een McDonalds, Burger King, Febo. Hier komen vervolgens ook nog eens alternatieve fastfood restaurents bij: Suppa, Fallafel, Shusi, etc. Het totaal aantal mensen dat op een dag voorbij komt neemt hierdoor niet toe. Is het druk bij McDonalds, dan maar naar Burger King.

 

Ik vrees dat jouw benadering op basis van statistiek een weinig realistisch beeld zal schetsen. Ik wil wel zeggen dat je het wel serieus hebt aangepakt.

 

Wat wel positief is, is dat mensen steeds bewuster eten. Dit heeft wel tot gevolg dat er meerdere mensen met dit idee zijn gekomen. Las onlangs een artikel over iemand die gezonde tosti's gaat verkopen. Denk persoonlijk dat de prijs te hoog is en de bereidingstijd te lang. Lijkt meer op een restaurent dan op fastfood.

 

Unilever heeft een aparte onderneming die investeerd in dergelijke concepten. Misschien kunnen zij je verder helpen met de ontwikkelig van jouw plan en de financiering.

 

http://www.unileverventures.com/default_flashyes.asp

 

 

Veel succes verder

 

 

 

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie
  • 0

probeer 's te kijken bij het statline.cbs.nl van het CBS, wellicht vind je daar wat informatie over de grootte van je doelgroep. Ik vind het een leuk plan en hoop dat er in de toekomst veel van dit soort afwijkende concepten leven krijgen. Ik ben een consument die daar absoluut veel gebruik van zal maken!

 

Mvg

 

phil

Link naar reactie
  • 0

- Uitstraling t.o.v. je doelgroep: wordt het iets voor freaks, iets voor iedereen, betaalbaar of juist de top van fastfood? Wil iemand er gezien worden, juist wel of juist niet?

Het is voor iedereen, betaalbaar en te vergelijken met animo voor HMR (home meal replacements), dezelfde 'luxe'-klasse en prijs, meer convenience door dat het klaar is en je zelf niet meer aan de kook hoeft. Of het een tent wordt waarin iemand 'gezien' wil worden, is denk ik per leeftijd verschillend. In ieder geval is convenience een luxe die mensen zich steeds meer veroorloven (hedonistic society).

 

- Hoe fast is fast nog in dit concept?

Max van 7 minuten voor gerecht, soep en snack max 5 minuten.

 

- Is de genoemde prijs van 7 euro wel haalbaar? Lijkt me heel moelijk als ik het verhaal lees.

Gemiddelde van 7 euro gericht op gerechten. Er zit, naast het wokken cq bereiden, geen service-kosten aan vast. Een soort van mc donald's la place, waar de gasten zelf opruimen.

Focus op omzetsnelheden, daarom naar volgende punt

 

- Geografisch: Kan ik er parkeren? Gratis? Of komt zoiets in de binnenstad, wellicht in de buurt van / op een station? Moet je het hebben van passanten, of mensen die speciaal voor deze maaltijd naar je toe komen? Gerelateerd: hoe ver/lang is men bereid te reizen voor je product?

Eerste vestiging focus op naamsbekendheid, bekendheid-vertrouwdheid met product. Passanten (dichtbij openbaar vervoer, winkels, kantoorstraat) Vandaaruit satteliet-outlets welke meerwaarde van gemak met auto-parkeren-bereikbaarheid toevoegen. Binnen Leeuwarden is de afstand naar mij per auto 15 min., fiets 5 - 10 min.

 

Over die statistiek: hoeveel % van de mensen heeft interesse in een fast/gezond/redelijk betaalbaar product? En welk percentage daarvan wil dat buiten huis eten of halen - zoiets bestaat vast ook in de supermarkt? Hoeveel mensen wonen er eigenlijk in je doelgebied - zie hierboven?

Supermarkt is een van de grootste concurrenten. Supermarkt knows food, marketing experts, maar snappen vrij weinig van de service kant. Hiermee voordeel halen, plus productkennis, plus hoge flexibiliteit. (Stel jezelf een kant-en-klaarmaatlijd voor, bijvoorbeeld een pizza, maar je bent nou niet zo weg van al die ui, wilt misschien liever meer tomaat...)

% geinteresseerden heb ik gebaseerd op enkele kenmerken, bijvoorbeeld werkenden, 1p.huishoudens, 2 verdieners zonder kinderen, met eigen prioriteiten zoals gemak, gezond, snel, anders. Het getal dat hiervan komt heb ik negatief, gemiddeld en optimistisch ingeschat qua percentage dat echt wat komt kopen. Hiervan nog een keer 1, 2 en 4 keer een bezoekje per maand. En hetzelfde met gemiddelde besteding, negatief 3 euro, gemiddeld 5 en positief 7 euro.

 

Overigens wat je geschreven hebt klinkt niet zeikerig, ik mail jullie niet voor niks! Bedankt voor de reacties!

P.S. het CBS is voor mij nou juist zo'n bron waar ik maar verrekte gegevens voor mezelf uit kan filteren.....

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het lijkt mij ideaal. Zie vele pluspunten, nl.

 

Daarnaast vind ik in je plan het feit dat

***quote

De consument kan thuis het gerecht dan ‘afmaken’ door het nog 5 minuten in de magnetron te doen'.

***unquote

een heel GROOT pluspunt. Opwarmen in de magnetron is op zich geen probleem, maar meestal gaart alles toch een beetje door. Met als gevolg dat het net iets minder smaakt.

 

Bereikbaarheid: het is fast-food en ik wil het snel halen. Met de auto wel te verstaan! Vind het dus belangrijk dat je in de buurt je auto kwijt kan. Een voorbeeld: ik ben gek op Surinaamse Roti. In Den Haag zijn er zat, maar niet bij mij om de hoek. Dus haal ik het met de auto. Probleem is altijd het parkeren, waardoor niet elke keer als ik er trek in heb, ik mezelf die kant op beweeg. Anders ga ik naar de Chinees aan de overkant, de Shoarmatent een straat verder, Pizzaboer om de hoek of Hapsnap? Waarvan alleen eerstegenoemde gezond genoemd kan worden. Ze hebben wél allemaal (op de HapSnap na) een een bezorgdienst, waar ik uit luiheid graag geduld heb met de wachtijd tot de motorpet met mijn eten gearriveerd is. Of de Chinees, want die komt het gewoon lopend bij me brengen ;D

 

Dus bedenk ik me ... waarom lees ik in jouw plan niets over bezorgdiensten? Is dat mogelijk tegen meerprijs consument?

 

En wat ik ook super vind is De koks wokken uw wens!. Kan ik zelf mijn gerecht samenstellen. Kan ik eindelijk mijn hele familie uitnodigen voor een etentje voor weihnug. Pa heeft zin in vis, ma in vlees, broer in alleen groenten, zus is op dieet en noem maar op! En nog gezond ook.

 

Wat betreft je doelgroep: http://www.prizm.nl/ lijkt mij een handige site.

Als ik daar mijn postcode intype ... kun je alvast bedenken dat mijn buurt wel op een gezond fast-food zit te wachten.

  • Aantal Huishoudens 86600
  • Levensfase huishoudens zonder kinderen
  • Inkomenspositie Hoog
  • Supermarktvoorker is hoge service en hoge prijs
  • Benedengemiddeld huishoudelijke apparatuurbezit, bezit diverse credit cards en een grote luxe auto.

Mmmmm ... geloof dat ik mezelf iets meer moet aanpassen aan mijn eigen wijk ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Hoi Kermie,

waarom lees ik in jouw plan niets over bezorgdiensten[/b]? Is dat mogelijk tegen meerprijs consument?

Even daarover; het heeft me vaak dwarsgezeten, dat hele bezorgdienst gebeuren...Waar hier de bottle-neck is de belevenis en jouw interactie. Daarnaast het verhaal om toch een onderscheid te maken en niet in de rij te vallen van een pizza, chinees en wat al niet meer zij.

Wat betreft kwaliteitsverlies; tsja, beperkingen van mother nature, die zoveel mogelijk worden opgevangen door het product niet geheel af te maken (keukenterm) maar op een stoot hitte af, gaar en dus klaar. Verder de juiste verpakkingen, waar ook een hoger kostenplaatje aanhangt qua investeren...

Ook dit deel is een obstakel voor een bezorgdienst. Je hoeft maar iets te lang op je brommer te zitten en je hebt een leuk verlepte wokschotel.

Da's dus nix.

Ik heb idd prism al eens doorgekeken, nog niet goed genoeg, en de beoogde omgeving voor dit concept is behoorlijk sappelen geblazen, overweeg uit te wijken. Echter, dit is allemaal noglucht, ik heb nog nooit eerder ondernomen, en heb in alles nog niet rekening gehouden met een denderend succes. Dus...ik moet voor mezelf uitspitten en ondernemersplan aanpassen voor het geval het idd een succes zou kunnen worden of ik zou kiezen voor een stad(sdeel) waar de exposure vele malen hoger is. kan ik het aan? ik wil graag eerst meer overzicht om de boel te managen dan dat ik verstikt wordt voor ik aan managen toekom...

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Arjan,

Over wat jij schreef:

Alle 4 willen vanzelfsprekend een shop hebben op de drukste punten. Gevolg is dat alle 4 in een straal van 100 meter zitten. Het totaal aantal mensen die koffie wil drinken blijft echter gelijk. Huurkosten zijn hoog, alle 4 de onderneming zijn verliesgevend.

Hetzelfde gebeurt m.i. met fastfood. Op alle drukke punten zit wel een McDonalds, Burger King, Febo. Hier komen vervolgens ook nog eens alternatieve fastfood restaurents bij: Suppa, Fallafel, Shusi, etc. Het totaal aantal mensen dat op een dag voorbij komt neemt hierdoor niet toe. Is het druk bij McDonalds, dan maar naar Burger King.

Ik denk dat hier het onderscheidend vermogen behoorlijk laag is, voor ik mezelf omhoog onderscheid, het is niet de bedoeling om op zulke top-locaties te zitten omdat het idd niet haalbaar is. Wel om wijken waar behoefte groot is naar gemak, werelds lekker en gezond op te zoeken.

Centrale AA locaties alleen beoogd in steden waar het aanbod magertjes is, zoals Leeuwarden, de Oost-kant van Nederland in steden in groei.

 

En idd het is niet realistisch benaderd, zeer statistisch! Weet niet zo goed welke middelen mij nog meer ter beschikking staan voor weinig om dit goed aan te pakken. Heb inmiddels prizm bezocht, dus er valt het een en ander bij te stellen...

 

Verder dankjewel voor je tip over unilever, ben alleen heeeeeeeel bang dat ik de schaap in wolfskleren zal zijn en zij omgekeerd: resultaat: een afgekloven lamsboutje met een laf sausje.....of ben ik al te negatief?!?!?

 

Oh ja, de verwarring omtrent fastfood of restaurant, zal denk ik blijven. Ik lijk op meerdere concepten qua omschrijving, en dat wil juist zo houden. Hybrid concept...

Link naar reactie
  • 0

HVerder dankjewel voor je tip over unilever, ben alleen heeeeeeeel bang dat ik de schaap in wolfskleren zal zijn en zij omgekeerd: resultaat: een afgekloven lamsboutje met een laf sausje.....of ben ik al te negatief?!?!?

 

Denk het niet Unilver. Unilever heeft al geïnvesteerd in Farbi Wraps.

 

Fariba Wraps is a new healthy fast food business selling fresh hot and cold wraps. Passionate about 'real food' and its enjoyment, fariba aims to bring the freshest ingredients and flavours from the sunshine capitals of the world.

 

Over het onderscheidende vermogen: gaat denk ik om generieke concurrentie. Iemand heeft lekker trek en wil snel wat eten. Het eerste f.f. restaurent dat je tegenkomt ga je in. Ik vind burger king beter dan McDonalds maar als ik snel wat wil eten, ga ik niet net zo lang zoeken totdat ik een B.B. tegenkom. USP van McD is dat zij op iedere hoek van iedere straat wel een filiaal hebben. De vraag is dus ook hoe loyaal jouw klanten worden. Zeker omdat je niet op A1 locaties gaat zitten.

 

 

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

bezorgdiensten? Is dat mogelijk tegen meerprijs consument?

Even daarover; het heeft me vaak dwarsgezeten, dat hele bezorgdienst gebeuren...Waar hier de bottle-neck is de belevenis en jouw interactie.

Ik hoef geen sfeer te proeven om in de rij te staan als ik het mee naar huis wil nemen. Het gaat om het fast-food als ik sfeervol wil uit-eten-eten ga ik naar een restaurant.

 

Ook dit deel is een obstakel voor een bezorgdienst. Je hoeft maar iets te lang op je brommer te zitten en je hebt een leuk verlepte wokschotel.

Da's dus nix.

Nu ben ik niet meer zo blij ... want dat gebeurt natuurlijk ook als ik het meeneem naar huis. Ligt het fijn op de bestuurdersstoel (meestal) en als ik een paar stoplichten tegen heb kan ik mijn lekkere smaakvolle gerecht verlept noemen :-\

 

ik zou kiezen voor een stad(sdeel) waar de exposure vele malen hoger is.

Dus niet betreft qua passanten maar de mensen die er wonen en wat te besteden hebben? Of veel kantoren waar mensen denken "ohhh dat neem ik mee naar huis". En nu maar hopen dat ze niet al te lang in de trein zitten ... want dan eten ook zij verlepte wok.

 

Studenten ook bydewee ... een pizza is vaak al duurder dan 7 euro. Hehhhh jakkes nu ben ik ook gebrainwashed door de reclame. Studenten eten ook gezond !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Studenten eten ook gezond !

Neuh.

 

De houdbaarheid onderweg is wel een belangrijk punt. Chinees haal ik gerust aan de andere kant van de stad, dat kun je na 10 minuten rijden ook nog smakelijk opeten. Iets als vers gebakken patat is al een tikje lastiger, maar ik heb geen idee hoe het met dit product zal zitten.

 

Eigenlijk moet een afhaal product zo verpakt kunnen worden dat je het na 10 a 15 minuten kunt openen en direct opeten. Als je moet gaan microwaven, begeef je je al snel op het terrein van de traiteur die zelfs een flinke AH vestiging in huis heeft.

 

Dus je zult ergens een bijzonder stuk meerwaarde moeten leveren. Dat kan op het 'health' gehalte, als het gezonder is dan davitamon en ik eteen 12 kilo afval bij de eerste maaltijd, heb je een klant erbij.

 

Concurrentie op het gebied van 'meer dan de snackbar, minder dan een restaurant' zou ik me niet aan wagen eigenlijk, je zit met sterke spelers in dat segment (McD, burgerking, pizzahut, ...). Het lijkt me dus vooral iets dat je moet marketen op het product, misschien ook de prijs.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Kermie,

Ik hoef geen sfeer te proeven om in de rij te staan als ik het mee naar huis wil nemen. Het gaat om het fast-food als ik sfeervol wil uit-eten-eten ga ik naar een restaurant.

Ik ga je naast een 'tastbaar' product, een idee cq gevoel verkopen: Je wilt iets gezond, je wil gezond leven, vrij zijn in je keuzes, en toch lekker.

Als ik voor je sta te wokken, dan ruik je de verse ingredienten, je hoort het sissen van de olie, je ziet de kok bezig. Deze vorm van bereiding is duurder, maar zeer flexibel. Als je een gerecht wilt, maar zonder knoflook, of je hebt ipv tomaat liever paprika, dat kan allemaal en nog steeds snel. Jou een zo hoog mogelijke rol laten spelen(participatie) in dit geheel, maakt de kans hoger dat je tevreden bent, misschien wel boven verwachting.

 

Ik wil een vervanger neerzetten van thuiskoken, ben geen restaurant. (biedt jou geen service wat betreft aan tafel serveren). Ik wil je dus snel, gemakkelijk, werelds getinte maatijden-snackjes-broodjes-salades en soepjes aanbieden, echter, fastfood is denk ik ook verwarrend.

Het is relatief goedkoop, 7 euro voor een gerecht.(zelf koken, ben je ook al gauw gem. 10 euro kwijt) Duurder dan een bigmac of wat dan ook.

 

Ligt het fijn op de bestuurdersstoel (meestal) en als ik een paar stoplichten tegen heb kan ik mijn lekkere smaakvolle gerecht verlept noemen :-\

Nee, als je het meeneemt, dan wordt het niet volledig gaargemaakt, voordat je het meeneemt. Kom je weer op dat magnetronverhaal. Waar ik met die brommer aan zat te denken is een gerecht dat 'klaar' is, dat verpakt, plm. een kwartier op de brommer...dit hele logistieke vrij technische gedeelte is makkelijker als je een chinees, pizzeria bestiert, aangezien de producten veel meer kunnen hebben voordat je aanmerkelijk kwaliteitsverlies bemerkt. Vers is bij de meesten meer een loze kreet, dan assortiment.

Misschien op 'magentron'-basis toch doen? Hmmm....

 

ik zou kiezen voor een stad(sdeel) waar de exposure vele malen hoger is.

Dus niet betreft qua passanten.... Ligt eraan per stad of er al iets in die trant is. Dan is het aantrekkelijk om dit te doen.

maar de mensen die er wonen en wat te besteden hebben? Ja.

Of veel kantoren waar mensen denken "ohhh dat neem ik mee naar huis". Ja, in Leeuwarden is dit in het centrum. Maar outlet bij kantoren is ook doel.

En nu maar hopen dat ze niet al te lang in de trein zitten ... want dan eten ook zij verlepte wok. Hihi, ja, dit punt is heikel.

 

Studenten ook bydewee ... een pizza is vaak al duurder dan 7 euro. Hehhhh jakkes nu ben ik ook gebrainwashed door de reclame. Studenten eten ook gezond !

Hoe minder tijd-geld, hoe minder gezond. In principe, wie 7 euro wil betalen voor een pizza, heeft weinig tijd of geen zin te koken. Daar moet wel een vitaminepil tegenover...

Link naar reactie
  • 0
De houdbaarheid onderweg is wel een belangrijk punt. Ja! Technisch punt vooral...moet dit in overleg doen met leverancier verpakkingen en dietist.

 

Chinees haal ik gerust aan de andere kant van de stad, dat kun je na 10 minuten rijden ook nog smakelijk opeten.

Dit is smakelijk maar niet gezond je maag vullen. Na een grove 20 minuten hitte, verlizen verse groentes voedingswaarde.

 

Iets als vers gebakken patat is al een tikje lastiger, maar ik heb geen idee hoe het met dit product zal zitten. Ik zit er dus tussenin.

 

Eigenlijk moet een afhaal product zo verpakt kunnen worden dat je het na 10 a 15 minuten kunt openen en direct opeten. Als je moet gaan microwaven, begeef je je al snel op het terrein van de traiteur die zelfs een flinke AH vestiging in huis heeft.

Is een van de vele concurrenten. OOOOOOh kon ik het maar alvast laten proeven......laten ervaren....

 

Concurrentie op het gebied van 'meer dan de snackbar, minder dan een restaurant' zou ik me niet aan wagen eigenlijk, je zit met sterke spelers in dat segment (McD, burgerking, pizzahut, ...). Het lijkt me dus vooral iets dat je moet marketen op het product, misschien ook de prijs.

Het is allemaal NIET gezond, het kan hooguit geprofileerd worden als minder slecht dan friet oid. Prijs gerecht gem. 7euro.

 

Dus je zult ergens een bijzonder stuk meerwaarde moeten leveren. Vers en gezond.

Als je 12 kilo wil afvallen, kan ik je daarbij ondersteunen met een snelle, wenig vet en hoog chroom gehalte wokgerecht. Montignac gerechtje misschien? (Ook na 2 uur heb je dan geen trek)

De rest zul je zelf moeten doen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
Studenten eten ook gezond !

Jah! ;D

 

Maar ik het toch wel een kritische noot. Er is nu al wat concurrentie, maar dit zal ook nog eens snel toenemen en de kant van het gezonde fast-food op gaan.

 

Ik ben bijvoorbeeld nu al fan van: Yumifood

 

Dit concept is nog niet uitgerold. Het is meer dan alleen food.. het gaat meer de kan uit van een totale beleving (kleding / muziek).. De distributie geschied ook op meerdere manieren:

 

- restaurants

- foodcorners

- home delivery

- evenement catering

 

Als ik het goed begrijp, zijn dit ook de soort producten die jij wil gaan aanbieden? Ik geloof er zeker in dat dit soort concepten potentie hebben. Maar ik denk niet dat er ruimte is voor veel ketens.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Rick,

Als ik het goed begrijp, zijn dit ook de soort producten die jij wil gaan aanbieden? Ik geloof er zeker in dat dit soort concepten potentie hebben. Maar ik denk niet dat er ruimte is voor veel ketens.

Ja, het lijkt er veel op, alleen is de keuken van mij fusion; dwz niet alleen kruising aziatisch met europa, ook zuid-afrikaans, zuid-amerikaans, etcetera.

Ik heb idd nachtmerries gehad over yumifood; we stonden beiden te wokken als gekken ... maar goed.

Ik heb begrepen dat ze bezig zijn met het starten van een restaurant, hoe heb jij ze leren kennen?

Link naar reactie
  • 0

De concurrentie zal beiden goed doen- je kunt je optrekken aan de kwaliteiten van de ander, je eigen beleid aanscherpen, zien wat werkt en wat niet, je kunt je positioneren ten opzichte van een ander en dat geeft meer referentiepunten dan als je de enige bent.

Je kunt altijd onderscheidende dingen bedenken. Bovendien opent een ander bedrijf in een relatief nieuwe markt soms deuren voor je- dat vergt veel energie en jij kunt er als mede-pionier van meegenieten (profiteren?). In de slipstream van een ander gaan hangen tot je genoeg vaart zelf kunt maken om in te halen is soms een hele goede strategie!

 

Niet om het een of ander, maar de vormgever/marketeer in mij heeft wel even ultra lopen kwijlen op die Yumi site zeg.....

;D

 

Inspirerend!

 

En Sascha, doe goeie startsokken aan in die startschoenen.

;D

 

Annedien

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Annedien,

Niet om het een of ander, maar de vormgever/marketeer in mij heeft wel even ultra lopen kwijlen op die Yumi site zeg.....

Ja, die site is echt onzettend mooi ben benieuwd naar hun eerste restaurant!

Het kleurgebruik vind ik ook erg mooi, ben gek op rood.

Ben trouwens vrijdag gebeld door iemand van New Venture. De algemene coach waar ik me voor had ingeschreven was al vergeven, of ik bezwaar had om hoofd MKB Noord Nederland van de ING als coach te hebben....

:o :o :o :o :o

SJeeeeeeeeeeeeesus, ik heb zomaar een coach HOOFD MKB SJEESUSSS

(Gelukkig ben ik niks maar dan ook niks gewend...)

Ik ben al zo blij met wat goeie kritiek!!!

Ik kan er nog niet over uit. Maar goed, eerst zien dan geloven, misschien is het ook wel niks...ik had niet voor niks geen bank gekozen als algemeen coach, let the opposite prove itself...

Ja, mijn weekend was ik in de 7e hemel!!!!!!(met niks behalve wilde plannen)

Sascha

 

 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Doe je aan NewVenture mee? Dan zie ik je sowieso 27 maart bij de prijsuitreiking 2e ronde.

De laatste keer dat ik daar was heb ik dus staan praten met 2 jongens van de Haagse Hogeschool die eenzelfde soort concept uitwerken m.b.t. healty take away (gezonde broodjes, taco's en maaltijden).

 

Heb je bydewee nog contact gehad met Yumifood of ligt dat toch minder in je straatje?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Hoi Kermie,

Doe idd mee; heb alleen via email gevraagd of er al een vestiging open was van Yumi, maar dit verwachtten zij pas 2e kwartaal 2003.

Het 'ligt niet in mijn straatje' gaat hier zeker op, ik wil graag gedachten wisselen, maar dan face-to-face. Verder is het concept afwijkend vanwege de keuken zie zij voereren, aziatisch. Die van mij is fusion en ik biedt bijvoorbeeld ook geen 'totaalbeleving' zoals zij op hun website hebben staan.

Ik weet nog niet of ik vrij kan krijgen; sta naast laatste loodjes aan de scriptie-schrijven van ondernemersplan als kok in Indonesisch specialiteitenresto te koken...maar doe zeker mijn best!

Sascha

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.