gl_store Geplaatst: 22 september 2007 Geplaatst: 22 september 2007 gl_store Junior 10 1 Beste, Zojuist ben ik mijn financieelplan aan het verbeteren. Zijn er mensen die mij uit kunnen leggen of een website design (ontwerp) ook een investering is voor een bedrijf die een webshop gaan starten? Zo ja, welk hoeveel procent mag ongeveer per jaar afschrijven? Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, alvast bedankt! Gameliner.nl de online gamestore waar Nederland naar uit gaat kijken! Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 R.I.P. | Peter Bonjernoor Retired Mod 8,7k 582 Als het meer dan 450 euro kost wel. Ik weet niet over welke termijn, maar 3 of 5 jaar lijkt me niet vreemd. IN MEMORIAM Link naar reactie
0 renep Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 renep Legend 2,4k 117 3 of 5 jaar lijkt me niet vreemd. Of dit een investering is kan ik niet bevestigen, maar de minimale fiscale afschrijvingstermijn is onlangs 5 jaar geworden. René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Niet moeilijk doen, gewoon in één keer afboeken, tenzij het in de vele duizenden euro's gaat lopen. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 gl_store Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Geplaatst: 23 september 2007 gl_store Junior 10 1 Het gaat om een site van enkele duizende euro's ! Maar ik denk dat 5 jaar wel redelijk is dan. Gameliner.nl de online gamestore waar Nederland naar uit gaat kijken! Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Hoe lang gaat die investering mee? Is het jaarlijks onderhoud van vergelijkbare orde? Als het een eenmalige investering is die 5 jaar mee gaat, dan kan je activeren overwegen. Afschrijven is prima voor duurzame productiemiddelen. Ondernemers schrijven het liefste in één keer af, als dat toegestaan is. Dat scheeld een boel werk en je creëert "verborgen waarde". Maar als jij wil activeren, ga je gang. Er is niemand die je tegenhoud. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
gl_store
gl_store
Beste,
Zojuist ben ik mijn financieelplan aan het verbeteren.
Zijn er mensen die mij uit kunnen leggen of een website design (ontwerp) ook een investering is voor een bedrijf die een webshop gaan starten?
Zo ja, welk hoeveel procent mag ongeveer per jaar afschrijven?
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, alvast bedankt!
Gameliner.nl de online gamestore waar Nederland naar uit gaat kijken!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag