Samenwerken jonge ondernemers <18

Aanbevolen berichten

Jonge ondernemers van Nederland,

 

Ik ben zelf 14 en ik ben al een tijdje bezig met het ondernemen, afgelopen jaar meerdere handeltjes gehad en ik was benieuwd of er meer mensen zijn van mijn leeftijd die met dezelfde dingen bezig zijn.

De meeste dingen die ik tot nu toe heb gedaan doe ik samen met een vriend van mij, hij is 15.

Het lijkt mij leuk om eens even te bekijken of er meer jongeren zijn met dezelfde interesse en mogelijk samen op een mooi idee te komen en 'onze krachten te bundelen'. :)

Reageer gerust, laat even weten of je al eerder wat hebt gedaan op het gebied van ondernemen, en zo ja, zou ik het leuk vinden om te horen wat.

 

Groeten,

Bas

 

 

Link naar reactie

Okay tof, reacties.

 

Op dit moment ben ik even rustig aan aan het doen qua ondernemen, toetsweek komt eraan en wil toch weer eens een paar mooie cijfers halen... De afgelopen tijd heb ik niet stilgezeten, vooral veel kleding verkocht via sites als marktplaats en ebay.

 

Sjoerd, wel grappig wat je zegt van die discotheek/lounge club. Ik zit op school nu in de feestraad (hoop hierdoor wat ervaring te krijgen in eht organiseren van feesten) en ik wil als ik iets ouder ben als bedrijf grote feesten gaan organiseren (zaal huren, grote artiest, veel reclame. gegarandeerd succes lijkt me). Als Het allemaal door gaat met jou discotheek misschien een keer samenwerken? ;) Waar wilde je de discotheek precies beginnen en hoe groot zal deze worden?

 

D.v.D., webontwikkeling is ook erg interessant. Misschien (als dit binnen de regels is) kun je hier een link plaatsen naar je website? ALtijd leuk om even te bekijken.

 

Bas

Link naar reactie

Oke leuk. Ik werk meestal na schooltijd, is vaak nog ontspannend en leuk werk ook. En ik heb tot nu toe nog V6 gered. Bij de examens gaat het welicht wat drukker worden.

 

Ik heb nog geen actuele site, je kan m'n (oude) portfolio bekijken op colourdesign[punt]nl/index.php

Die site is al weer een jaar oud en ik hou hem de laatste 5 maanden niet meer bij, ik ben momenteel bezig met een nieuwe site, met een nieuwe bedrijfsnaam ook.

 

Verder bied ik webdesign & programmatie, hosting & domeinnaamregistratie, DTP-werk, SEO, en we zijn bezig met een eigen modulair CMS, speciaal voor het MKB. Ook bieden we grafische vormgeving zoals huisstijlen, illustraties en cartoons.

Link naar reactie

Toen ik 15 was ben ik bij een webdesign bedrijf als junior programmeur gaan werken. Daar vanuit heb ik 2 jaar gewerkt in op zaterdagen en vakanties. Toen ik 17 was ben ik begonnen met mijn eigen onderneming. Ik had doen dus al genoeg kennis en ervaring opgedaan. Het is goed mogelijk om een onderneming te combineren met school, mits je realistisch blijft, want er zijn wel beperkingen aan je tijd.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.