Ik vroeg mij af hoe ik bijvoorbeeld postzegels of envolope in m'n administratie moet verwerken? Namelijk of ik het moet zien als een "inkoop" en het op die manier moet verwerken. Of dat ik het moet zien als gemaakte kosten, en dus gewoon van m'n winst af moet halen.
Ik weet wel dat je btw moet betalen over verzendkosten.
ik tel ze daarom ook op bij het bedrag van het product om daarna over het totaalbedrag de 19% belasting erbij te rekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paalvast
paalvast
Goedendag!
Ik vroeg mij af hoe ik bijvoorbeeld postzegels of envolope in m'n administratie moet verwerken? Namelijk of ik het moet zien als een "inkoop" en het op die manier moet verwerken. Of dat ik het moet zien als gemaakte kosten, en dus gewoon van m'n winst af moet halen.
Ik weet wel dat je btw moet betalen over verzendkosten.
ik tel ze daarom ook op bij het bedrag van het product om daarna over het totaalbedrag de 19% belasting erbij te rekenen.
alvast bedankt!
Kevin!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13484-postzegels-etc-in-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag