Ik ben pas voor mezelf begonnen, en ik ben nu bezig om te kijken welke verzekeringen ik echt nodig heb voor mijn "Computer Service en Computer Opleidingen aan Huis" eenmanszaak.
Ik ben druk bezig om het e.e.a. te vergelijken via internet, maar sommige zaken zijn me nog niet helder...
Tot zover heb ik het volgende lijstje aan verzekeringen gevonden:
- Bedrijven Aansprakelijkheid
- Bedrijfsschade
- Bedrijfs Rechtsbijstand
- Beroepsaansprakelijkheid
- Pensioen Verzekering
Vragen
1 Welke verzekering hebben jullie voor jullie bedrijf?
2 Wat kosten deze verzekeringen / maand
3 Waar hebben jullie verzekeringen afgenomen?
- Hebben jullie dit zelf gezocht of uitbesteed aan tussenpersoon?
4. Weet iemand een verzekeringsfirma die pakket-verzerkeringen biedt voor ondernemers. zodat ik alles bij 1 maatschappij kan onderbrengen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
...
...
Goedenmiddag collega's
Ik ben pas voor mezelf begonnen, en ik ben nu bezig om te kijken welke verzekeringen ik echt nodig heb voor mijn "Computer Service en Computer Opleidingen aan Huis" eenmanszaak.
Ik ben druk bezig om het e.e.a. te vergelijken via internet, maar sommige zaken zijn me nog niet helder...
Tot zover heb ik het volgende lijstje aan verzekeringen gevonden:
- Bedrijven Aansprakelijkheid
- Bedrijfsschade
- Bedrijfs Rechtsbijstand
- Beroepsaansprakelijkheid
- Pensioen Verzekering
Vragen
1 Welke verzekering hebben jullie voor jullie bedrijf?
2 Wat kosten deze verzekeringen / maand
3 Waar hebben jullie verzekeringen afgenomen?
- Hebben jullie dit zelf gezocht of uitbesteed aan tussenpersoon?
4. Weet iemand een verzekeringsfirma die pakket-verzerkeringen biedt voor ondernemers. zodat ik alles bij 1 maatschappij kan onderbrengen?
Thanx voor jullie antwoorden en tijd,
Ronald
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13492-welke-verzekeringen-voor-starters/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag