• 0

shit, een andere starter was me voor

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je moet je business plan pakken en updaten. Dan komt daar vanzelf uit of het nog nut heeft om door te gaan of niet. Je update dus je concurrentieanalyse, afzet enzovoorts.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 1

Ten eerste bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch maar door ga. Iets sneller te werk gaan en wat aanpasssingen doorvoeren. Ik heb gezocht naar een positieve bril en heb deze gevonden. Mede dankzij jullie.

 

Het bedrijf wat elders is gestart maakt ook fouten. Voor mij is er ook bewijs geleverd dat investeerders het interessant vinden. (goed nieuws). Er is afname (goednieuws).

 

Ik zal sneller moeten gaan werken. Hopelijk denkt mijn waarde collega ook zo hierover.

Link naar reactie
  • 0

Een goed besluit!

Als je er nu mee stopt krijg je onheroepelijk spijt. Ga ervoor en probeer jouw idee uniek in zijn soort te maken.

 

Laat juist deze 'tegenslag' positief werken.

Je moet er weer opnieuw over nadenken, waardoor je de kans krijgt er wellicht iets unieks aan toe te voegen waar je in eerste instantie niet over had nagedacht. Ga op zoek naar jouw USP en buit dit uit.

Dus: Plan bijstellen en doorgaan!

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Link naar reactie
  • 0

Ik was juist blij toen ik er tijdens de opstartfase achter kwam dat er een ander bedrijf was dat hetzelfde deed...... ;)

 

Zoals Twalevel al zegt, het ligt aan je branche, maar je kunt ervoor gaan om een "prooi" te worden.

 

Verder niet te veel zorgen maken, iets meer tijd erin en gewoon van start gaan.

Hou hen nauwlettend in de gaten, bekijk hun werkzaamheden, dit kan je al wat "opstartproblemen" besparen.

 

 

www.playama.com

Link naar reactie
  • 1

Je benadering klinkt heel productgericht, maar juist in deze tijd kan je heel sterk op het merk gaan spelen. Dit onderscheidt je, zelfs met een niet erg onderscheidend product, van je concurrenten en geeft het een ongrijpbare meerwaarde ten opzichte van de andere spelers in de markt- als je dit goed aanpakt, uiteraard en je merk consistent en consequent blijft onderhouden. Je zult je dan wel in branding moeten verdiepen of hier een partij met die expertise voor in de arm moeten nemen, maar het is mede een 'patch' voor het probleem waar jullie je nu voor gesteld zien...

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Waarom zou je moeten stoppen omdat er een concurrent op de markt komt? Zie het als een uitdaging. En als die concurrent ook startende is.. dan zijn de kansen van de concurrent ook toch niet perse direct stukke hoger dan jouw kansen op de markt..

 

Iig succes ermee :) en laat de moed niet zakken

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.