Ga naar inhoud
  • 0

rekening GSM en internetverbinding

Senior     37 0

Hallo,

Mijn gsm-abonnement staat op mijn privenaam. Mag ik de kosten voor het abonnement declareren bij mijn bv? Bijv. 50/50

Het abonnement voor mijn internetverbinding staat eveneens op mijn privenaam. Ik gebruik deze verbinding nu voor het overgrote deel zakelijk. Mag ik deze declareren bij mijn BV? Zo ja, voor hoeveel?

alvast dank voor je reactie.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

• 0
Senior     37 0

Overzetten, daar heb ik ook aan gedacht, echter mijn zorg is dat ik vervolgens mijn telefoonnummers kwijtraak (bel ook via de kabel) en de beide providers konden deze zorg niet echt wegnemen. Ander punt is, dat ik beide ook prive gebruik. Daarom zoek ik een weg hoe hier mee om te gaan zodanig dat het bij een eventuele controle ook geaccepteerd wordt.

Link naar reactie
  • 0
Legend     710 64

In mijn geval (eenmanszaak) heeft de boekhouder geadviseerd om enkel de afschrijvingen van de zakelijke rekening te laten gaan. Verder niets gewijzigd, zou voldoende zijn......

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0
Super Senior     157 6

Ik heb een eenmanszaak en mijn mobiele telefoon factuur staat op mijn privenaam. Ik ben 99% zakelijk en die 1% is erg soms als ik iemand moet bellen.

Mijn boekhouder heeft gezegd dat het niet uitmaakt of je factuur op je naam of de naam van de zaak staat. Aangezien de adres en rechtspersoon dezelfde zijn.

Link naar reactie
  • 0
Senior     37 0

Ja, bij een eenmanszaak kan ik me dat voorstellen. Bij mijn BV is het adres hetzelfde als van die mij persoonlijk. Ik ga ook nog op zoek naar 'gemengde kosten'. Voor hen die hebben gereageerd, in ieder geval dank!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar