• 0

t

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allereerst: wat een vervelend verhaal en dit moet je al heel wat slapeloze nachten hebben bezorgd.

 

Indien de BV standaardstatuten heeft, is voor belangrijke beslissingen (benoemen en ontslaan directie bijvoorbeeld) 2/3 meerderheid vereist. Indien de familie van je vriend met ze meestemt, dan kan je dus worden ontslagen. Kijk dit even na in de statuten.

 

Als ik je verhaal zo lees, dan bekruipt me het gevoel dat het een voorop gezet plan is geweest. Misschien van je vriend, maar wel van de investor / familie. Het storten op agio is wel een hele vriendelijke geste geweest van degene die het overgrote deel van het kapitaal heeft ingebracht. Mijn eerste vraag is dan eigenlijk ook:

 

Wat is jouw rol tot op heden geweest en wat zou je rol in de toekomst zijn?

 

Tweede vraag: wat is hun voorstel geweest tav je aandelen?

 

 

 

 

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

Ten eerste zou ik juridische hulp zoeken. En ze gewoon vragen waarom je wel moet doorwerken aan het businessplan terwijl ze van je af willen. Het lijkt erop dat ze je nog wel een paar klussen willen laten afmaken (die ze zelf niet willen / kunnen doen) en dan afscheid nemen.

 

Van wie was het oorspronkelijke plan en wie heeft in de aanloop het meeste werk gedaan?

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

 

Het initiatief kwam eigenlijk van beide dus van mij en mijn goede vriend.

Maar hij blijkt om zijn manier te werken. Simpel weg betekend het dat hij alles wil doen...

 

Op dit moment is alles rond alles is af, kredit is verstrekt...

Het personeel is in dienst genomen, en ook deze contracten zijn af.

In principe ben ik inderdaad niet echt meer nodig... >:(

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.