• 0

site met party-pictures: idee?

Hallo...

 

Zelf zit ik vaak te denken over ontwikkelingen,iedeeën etc. Maar graag zou iets kleins willen beginnen om te kijken hoe het gaat en wat de valkuilen zijn.

 

Ik zou graag een website willen maken die te maken hebben met party foto's. Jonge studenten foto's laten maken en tevens een visite kaartje mee geven van de site. Om zo mensen naar mijn site te lokken! En om daarna de site uitebreiden en wat met te verdienen. Waar mensen zijn is geld.

 

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?

 

 

En denken jullie dat dit zou kunnen gaan draaien en dat mensen er op af komen ?

 

 

Alvast Bedankt

 

R. Talen

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi!

 

Er zijn al heel veel van dit soort sites. Als je studenten foto's wilt laten maken moeten ze natuurlijk wel toestemming krijgen om gratis op de feesten te komen en omdat er al zoveel van die sites met fotograven zijn vinden de feest organisaties en clubs het ook wel genoeg. De meeste foto's plaatsen jongeren ook nog eens op hun eigenwebsites zoals op hyves.

 

Als je zoiets wilt gaan doen moet je dus wel echt goede contacten hebben met club eigenaren, je bied hen natuurlijk ook wat en dat is reclame voor de club maar als je nog geen bezoekers hebt zoals in het begin maak je ook nog geen reclame. Kip en ei verhaal dus.

 

Je hebt partyflock, partypics, clubjudge, djguide, seeyoudance en nog veel meer die ik voorbij heb zien komen dat ik niet eens meer weet wie nou die foto gemaakt heeft en op welke site ik hem moet vinden. (kaartje raak ik altijd kwijt)

Link naar reactie
  • 0

halloo..

 

 

Alvast bedankt voor de reactie. Dat klopt er zijn genoeg van die site's. Alleen in mijn regio niet, dus dacht ik begin ik klein en kijken hoe het gaat. Geld verdienen hiermee hoef ik niet echt ik heb zelf een partime baan en daar heb ik genoeg uurtjes. Dus het is puur om te kijken hoe het gaat. En valt er wat mee te verdienen ? En als ik bekend word hier dan kan ik altijd nog uitgroeien.

 

Geld verdienen hiermee dat kan makkelijk. Je kan een regeling treffen met een online photoshop bij elke bestelling die ze daar zetten en bedrag krijgen. Of via de discotheken de bazen hier van de discotheken ken ik wel en dat kan een voordeel voor me zijn. Of via links werken

 

Hoor graag reactie

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als het in jouw regio echt nog niet bestaat zou ik het op zeker doen. Kijk alleen al naar de advertenties die op bovengenoemde voorbeelden van "mandygrom" staan die inkomsten genereren . Naast foto's zou je je site ook nog uit kunnen bouwen met een agenda (where to be - special events in de regio), referenties, en de mogelijkheid om met elkaar te "babbelen" (bijv. d.m.v. een forum?).

Je kan de hele site zelfs uitbouwen tot een "uitgaans/site" (eten, drinken, dansen én er goed uitzien (advertenties van restaurants, café's, dancings, kappers en boetieks).

Vrijwilligers hiervoor inzetten om de foto's te maken werkt volgens mij prima. Ze kunnen dan gratis naar binnen en misschien als je goede afspraken weet te maken met je adverteeerders voor recensies misschien zelfs gratis uit-eten, naar de kapper e.d. sturen? Dan zit er voor beiden een win/win in.

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

precies! Zo zie ik het ook inkomsten kun makkelijk krijgen en wij hebben dat nog helemaal niet in deze regio! Zelf zal ik er nog even critisch naar kijken de voor en nadelen met elkaar vergelijken en starten. Ik ken ook wel iemand die website bouwt en heb daar ook redelijk contact mee.

 

Alvast bedankt! wederom

 

m.v.g R Talen

Link naar reactie
  • 0

Ow als het in jou regio nog niet is kun je het zeker proberen. Je kan ook inkomsten generen door een sponsor te zoeken en die op de kaartjes af te drukken die je uitdeeld in de discotheken. En die sponsor staat natuurlijk ook als banner op de website. Je moet hier wel al wat traffic voor hebben voordat je een sponsor kunt zoeken.

Succes!

Link naar reactie
  • 1

Beste Reinder,

 

Ik herken veel van jou forum gedrag hier op wat ik deed jaren (maanden) terug, veel ideen spuwen, maar eigenlijk geen onderzoek ernaar doen..

 

desalniettemin, het is een leuk idee. Maar helaas valt en staat zoeits altijd met zeer goede contacten met: of discotheken/ of grote sponsors ( drankfabrikanten etc.)

 

Niet geschoten is altijd mis... das absoluut waar.. maar hou het niet bij losse flodders.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.