• 0

Werkgever wil concept afstaan - waarop letten?

Bij deze een vraagje. Mijn dienstverband bij mijn huidige werkgever loopt af. Nu heeft een van mijn bazen toegezegd dat ik de rechten van een concept dat ik in de afgelopen tijd heb ontwikkeld mee mag nemen. Nu lijkt het mij handig om daar een contractje voor op te laten stellen. Nu is mijn vraag of het volstaat om daar 1 handtekening onder te laten zetten of moet ik daar de handtekeningen van meerdere directieleden onder laten zetten? Andere tips over deze kwestie zijn natuurlijk ook welkom.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Is de desbetreffende persoon hiervoor tekenbevoegd? Zoja: Dan is het voldoende.

 

Bij zoiets is het trouwens wellicht handig om even te kijken of je het contract door kunt laten lezen door een jurist. In een uurtje kunnen zij heel wat nuttige dingen verbeteren vaak.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

 

Als het effe kan, zorg dat je gedocumenteerd bent voordat er discussie ontstaat. Bewaar mailcorrespondentie en evt andere documenten. Onthoud de namen van collega's die op de hoogte zijn van de afspraken en versterk hun herinnering, zonder nou direct een potentieel conflict te suggereren. Succes!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.