• 0

Hoe genereer ik traffic en wat is er loos met mijn site?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ik zie direct al drie dingen;

 

- Gehost door 123webshop, niet doen.

- "Welkom bij.." zinnetje, weghalen.

- Niet onderstreepte links, kun je beter wel doen.

 

Verder raad ik je aan een website audit te laten doen omdat er nog heel veel valt te verbeteren, en je kunt me ook altijd pm'en..

Link naar reactie
  • 0

Qua uiterlijk van de webshop zou ik vooral de index pagina aanpakken, los staand van elk product.. is het zo dat je mensen wil triggeren om de producten te kopen.. als ze niet meteen zien welke producten je hebt, is het lastiger om ze daadwerkelijk te verkopen..

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Los van alles kan het ook zijn dat je verwachtigen wel te hoog gespannen zijn.. wat voor verkoopcijfers had je vooraf in gedachten en zijn die wel realistisch.

 

Kortom .. wat noem jij slechte verkoop van een online shirt bedrukker...

 

(Tip: begin een webshop met de modules van spreadshirt )

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Het heeft de nodige tijd nodig voordat je site wordt opgenomen in diverse rankings en je pagerank is dan ook nog 0.

Het gebruik van de keywords is fout en de pagina's hebben weinig aansprekende titels als http://www.absjurt.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=10

Geen goed gebruik van headers etc etc.

Dit zijn alleen wat technische aspecten, over look & feel valt ook wat te zeggen.

 

Laat idd maar eens een goede scan van je site maken en ga daarmee aan de gang, bij vragen enzo hoor ik t wel.

 

GJ

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

kijk eens naar een "A-klasse" concurrent als http://www.spreadshirt.net/. Ik denk dat je daar veel van kunt leren.

 

Wat is jouw unieke selling point? Of ben je veel goedkoper? Zou jij bij jezelf kopen of bij spreadshirt hierboven?

 

Die laatste vraag is waar het om gaat. Je site is nog niet af. Maak hem zo, dat jij iets aanbied wat mensen bij alleen bij jouw willen kopen. Natuurlijk heb je niet zo'n groot budget, dus zul je innovatief moeten zijn.

 

Het design is ook wat simpel en onprofessioneel.

 

Bovendien kan het tot 6 weken duren voordat google je site opneemt. Intussen zou ik alle verwijzingen naar 123webshop weghalen en je site beter optimaliseren voor zoekmachines.

 

123webshop staat zelfs in je keywords...

 

P.S. Tip: niemand zoekt in google op "sjurt", dus als je alle shirts zo wilt noemen, loop je veel potentiele bezoekers mis denk ik. Zet er bij dat een sjurt gewoon een t-shirt is.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Veel is al gezegd hierboven, en vooral de vergelijking met Spreadshirt is treffend. Als je jouw shop en speradshirt naast elkaar zet, zou ik zeker bij spreadshirt bestellen, zelfs als die duurder zijn. Want die komt veel betrouwbaarder over, heeft een veel leukere intro pagina, met fotootjes, frisse mensen...

Jouw shop zie ik alleen een logo met absjurt grote pixels, en een hoop tekst, plus de standaard gekochte webshop indeling die ik bij veel niet zo'n mooie webwinkels zie. Dan haak ik alweer af, op zoek naar een webshop die meer tijd en geld hebben gestoken in hun product, en er dan mijn inziens ook serieuzer mee bezig zijn.

Ik zeg overigens niet dat je er niet serieus mee bezig bent, maar je shop straalt het in ieder geval niet uit! Dus doe eerst eens wat aan de uitstraling en de "look and feel" van je winkel.

 

Daarna over de traffic.... daarvoor moet je website goed in elkaar zitten, moet je geduld hebben tot google je ook daadwerkelijk vind en mensen op je link op die op pagina 80 van de zoekresultaten staat klikken. Als je direct gevonden wilt worden, kun je denken aan Google Adwords, of zoek anders gratis publiciteit in de vorm van tijdschriften. Stuur een leuk persbericht vergezeld van een leuk kleinigheidje uit je winkel naar de redactie van een kindertijdschrift, en hoop dat ze het oppikken en er iets over willen schrijven.

Maar aangezien die redactie dan eerst op je website gaat kijken... zou ik eerst daar eens wat aan doen.

Link naar reactie
  • 0

Sinds een paar maanden heb ik mijn eigen webshop www.absjurt.nl. Ik heb hierop niet veel traffic en al helemaal weinig kopers. Wie heeft de gouden tip? Waar kan het aan liggen?

 

Ben het niet eens met bovenstaande dat je uitstraling niet goed is want dat vind ik reuze meevallen en het gaat met name eerst om traffic want anders heb je geen kopers. Ik ken webwinkels die er echt niet qua uiterlijk super uitzien en gewoon mega goed verkopen.

 

Wat mij opviel is dat je als eerste moet gaan verdiepen in SEO oftewel zoekmachine optimalisatie. Volgens mij kun je per afdeling in jouw webshop de titel, de omschrijving en de url's omschrijven. Zorg dat de url's op elkaar afgestemd zijn. Dit is je eerste verdienste en als je dat traffic hebt kun je zien of er gekocht gaat worden.

 

Omschrijf je website met goede content en doe dit wekelijks. Ga uitzoeken op welke zoekwoorden je gevonden wilt worden. Deze verwerk je overal in door.

 

Dit is al een behoorlijk klusje. Succes

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.