• 0

bureaucratische rompslomp

Hallo allemaal,

 

Interessante website! Ik denk dat jullie mij ook wel meer informatie kunnen geven over het volgende:

Ik ben aan het onderzoeken iets van een ''bedrijfje'' te beginnen waarin ik studenten wil koppelen aan middelbare scholieren die bijles zoeken.

Na kvk.nl e.d. te hebben bezocht schrok me alle bureaucratische rompslomp me een beetje af. Valt dit mee, of klopt mijn beeld dat wanneer je dus ''werknemers'' in dienst gaat nemen er heel veel meer bij komt kijken? Het beeld dat ik me voor ogen heb is het koppelen van de studenten aan de leerlingen en dat een deel van de betaling naar de student gaat natuurlijk, maar er ook voor mij een deel overblijft.

Heeft iemand een bruikbare en overzichtelijke formule voor een dergelijk plan?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Okay, nou heb je het punt bereikt waarop je kan vaststellen of je uit het juiste hout gesneden bent om ondernemer te worden. Bedenk een slimme manier om onder die rompslomp uit te komen. Denk daar zelf over na, en kom dan weer terug met concrete vragen.

 

Dit topic gaat dicht...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.