• 0

Investeren in Turkije ? ( Dienstverlening )

Goedendag.

 

Ik ben van plan om er in badplaatsan van Turkije een soort Vereniging van eigenaaren,of wel van vereniging van complexen te beginnen,tegen een maandelijks abonnementstarief.

 

Het is wel een zeer uitgebreide plan,en niet exact zoals in Nederland,maar er wel een grote gat in de markt is van Turkije.

 

Wie kan me helpen bij het vinden van een investeerder,of een partner.

Wie kan me helpen met het oprichten,of ideen geven?

Zou de VVE in Nederland hier bij deze plan behulpzaam zijn?

 

Mochten er geinteresseerden zijn,kan ik de hele plan e-mailen.

 

Ben voor alle ideen open.

 

Bedantk alvast...

 

Ayhan

xx.ayhan.xx@hotmail.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste TwaLevel,

 

Ik denk dat ik niet echt duidelijk ben,of dat u mij niet goed begreep.

 

Maar het gaat om de volgende ;

 

We willen geen huizen bouwen of verkopen,maar we willen gewoon het leiding van complexen en appartmenten overnemen.Tegen een bepaald jaarlijks tarief.Ook voor complexen en appartmenten,maar ook individuele klanten kunnen eraan meedoen.

 

Zo een systeem is er al in Nederland en dat heet VVE ( vereniging van eigenaren ). Van dit systeem zijn we er van uit gegaan,maar er zijn wel heel wat veranderingen in gekomen.

 

Omdat dit systeem er in Turkije niet is,en wij zullen als de eerste van start gaan,is er ook gigantisch veel aan te verdienen.

 

Mijn vraag dan aan HL is,wie kan mij meer helpen met deze project?

Wie zou er partner in deze project willen worden?

Turkse complexen en appartmenten zijn makkelijk te contracteren,want ik weet waar ernaar wordt gevraagd.

 

maar,wat zouden de ( west-europeanse) mensen die in Turkije gedeeltelijk of permanent wonen,het liefst erbij willen zien?

 

We hebben wel een plan opgezet,maar meer service en proffesionaliteit zou goed zijn voor ons bedrijf,en vooral in het begin.

 

Mocht er iemand geinteresseerd zijn in onze plan,horen we dat graag.

Kunnen we alle stukken en het plan zelf opsturen.

 

Alvast bedankt,

met vriendelijke groet,

 

Ayhan

xx.ayhan.xx@hotmail.com

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Ayhan,

 

Ik ben ook altijd aan t onderzoeken voor nieuwe ideeen en campagnes op te zetten. En op zicht speekt jouw idee mij wel aan, alleen denk ik dat het verstandig is om erachter te komen wat de wensen van klanten zijn dmv een soort tussenperson /advsieur te spelen voor wat internationale makelaarskantoren in NL bv. Of je kan r aan denken om zelf een makelaarskantoor in NL te starten, zo kom je erachter wat mensen zowel willen en wat nou het handigste is voor jou bedrijf strax.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt, ben ook wel erg benieuwd naar je plan.

 

Succes iig en misschien wie weet dat we stra iets voor elkaa kunnen betekenen.

 

Ayca

Link naar reactie
  • 0

Beste Ayca,

 

Bedankt voor je positiefe bericht en je succes wensen.

 

Ik ben nu werkzaamn voor een internationale makelaar in Turkije,en zie dat het elke jaar achteruit gaat.Daarom deze plan.

Het is geen handelsplan,kopen of verkopen.

Nee dit is gewoon pure dienstverlening voor de turkse en buitenlandse toeristen hier in Turkije.

 

Is een beetje ingewikkeld,maar het is gewoon tegen een bepaald maandelijks tarief een dienst zeg maar.

 

Mocht je meer geinteresseerd in deze plan zijn,kan ik het je ook e-mailen,of voor diegenen die wel geinteresseerd zijn.

 

Mijn e-mail : lejnek@msn.com

 

Groeten,

 

Ayhan

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.