Ik heb een vraagje met betrekking tot mijn nieuwe onderneming.
Vanaf 1-1-2008 ga ik omzet genereren maar ik heb al kosten gemaakt in 2007 zoals huisstijl, kantoorartikelen, briefpapier etc.. Kan ik deze kosten als "verlies" meenemen in mij aangifte IB2007 of moet ik ze boeken als vooruibetaalde kosten en de kosten opvoeren in de V&W van 2008.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RickK
RickK
Ik heb een vraagje met betrekking tot mijn nieuwe onderneming.
Vanaf 1-1-2008 ga ik omzet genereren maar ik heb al kosten gemaakt in 2007 zoals huisstijl, kantoorartikelen, briefpapier etc.. Kan ik deze kosten als "verlies" meenemen in mij aangifte IB2007 of moet ik ze boeken als vooruibetaalde kosten en de kosten opvoeren in de V&W van 2008.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13637-aanloopkosten-nieuw-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag