• 0

wie heeft ervaring met verhuur van Etalage

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet niet wat er in die etalage komt te staan, maar er is een bedrijf (in de kunstwereld actief) die hangt z'n werk bij particulieren achter het raam.

 

Particulieren kunnen zich aanmelden en zodoende kunst etaleren tegen een (kleine) vergoeding...of er markt voor is weet ik niet, dit aangezien je als particulier tegen de achterkant van een schilderij aan zit te kijken...daar moet je van houden!

 

Misschien is dit ook een optie.

 

Groet,

 

Popma

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben ook regelmatig etalage ruimte gehuurd, en dit als makelaar zijnde. Wij hebben als makelaar (nagenoeg) nooit bemiddelt in dit soort ruimtes. Vaak -en zo hebben wij het ook aangepakt- is het slechts een kwestie van een ronde maken door de plaats waar je de etalage ruimte wilt huren, eigenaar traceren en een voorstel doen. Zo hebben wij bij een horeca ondernemer twee openslaande deuren -welke niet actief gebruikt werden omdat zij deze ruimte vanuit binnen bereiken- op een druk terras gehuurd. Maar zo kun je ook denken aan 'echte' winkels waarbij de etalage voor hun niet geheel belangrijk is, of een partij die producten/diensten aanbiedt die indirect met jouw diensten/producten te maken hebben.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben benieuwd hoe dit afgelopen is.

 

Zelf heb ik nog een etalage leegstaan in een drukke winkelstraat. Het lijkt me leuk om te kijken of deze te verhuren is, heeft iemand een idee wat de regels zijn voor het verhuren van een etalage, en mag je zomaar alles in een etalage hangen (reclame regels enzo)? Ik heb al zitten googlen, maar de regels die ik kan vinden zijn voor gevel-reclame, over etalage reclame wordt nauwelijks gesproken.

Link naar reactie
  • 0

Hallo

 

Ik heb een paar jaar geleden een ongebruikte etalage van een client verhuurt aan een makelaar. De etalage was gelegen naast de ingang van een flat-hotel waar 70% expats logeerden tot ze een vast stek gevonden hadden. Perfect combinatie en een extra maandeijkse inkomsten stroom voor de etalage eigenaar.

 

Makelaars zijn hier meestal niet mee bezig dus ga je best zelf op pad op de locaties die je goed lijken en achter de eigenaar aan. Maar laat je niet afschrikken dat het pand niet leeg is, het kan even goed zoals mijn geval een gebruikt pand zijn maar de etalage gewoon niet gebruiken. En het voordeel voor de verhuurder is dat hij xxEuro bespaart op zijn huur als hij het pand huurt natuurlijk, ik zeg maar het is veel simpeler dan je denkt, het gaat redelijk snel.

 

 

Hopelijk helpt dit.

 

Sorry voor mijn gebrekkig nederlands mijn assistente slaapt al. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.