• 0

KvK Goedkoper

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 1

Opzich top initiatief maar ik vraag me echt af of we er nu voordelen van gaan zien. Wellicht dat het een tientje scheelt per jaar, jippie! ;)

 

Ik heb liever dat ze mijn adres niet meer doorverkopen e.d. Dat is veel irritanter. Maar nogmaals: Het initiatief is goed!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Volgens het krantje van de KvK worden pensioen- en stamrecht BV's vrijgesteld van een deel van de verplichte heffingen. Dit omdat zij vanwege hun aard geen voordeel hebben van de voorlichtende en regiostimulerende activiteiten. Met name deze BV's zullen dus profiteren.

Link naar reactie
  • 0

Opzich top initiatief maar ik vraag me echt af of we er nu voordelen van gaan zien. Wellicht dat het een tientje scheelt per jaar, jippie! ;)

 

Ik heb liever dat ze mijn adres niet meer doorverkopen e.d. Dat is veel irritanter. Maar nogmaals: Het initiatief is goed!

 

Dan krijg je van mij een gratis tip (let op je dag kan nu niet meer stuk) je kunt bij de KvK aangeven of ze wel of niet je adres verkopen, op verschillende manieren kunnen ze dat doen!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

De vraag is of er macro gezien besparingen zijn. De bedoeling is om in 2008 het Handelsregister aan te passen waardoor meer groepen zich moete registreren (o.a. vrije beroepen). De kosten worden dan waarschijnlijk over meer deelnemers verdeeld.

Link naar reactie
  • 0

Opzich top initiatief maar ik vraag me echt af of we er nu voordelen van gaan zien. Wellicht dat het een tientje scheelt per jaar, jippie! ;)

 

Ik heb liever dat ze mijn adres niet meer doorverkopen e.d. Dat is veel irritanter. Maar nogmaals: Het initiatief is goed!

 

Dan krijg je van mij een gratis tip (let op je dag kan nu niet meer stuk) je kunt bij de KvK aangeven of ze wel of niet je adres verkopen, op verschillende manieren kunnen ze dat doen!

Top, daar zal ik dan weer eens achteraan gaan! Dankje.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Dan ben ik ook heel erg benieuwd waar ik dat kan doorgeven. Ben die reclame rotzooi meer dan zat, zeker die reclame fax's.....

Ok maar de volgende die dat gaat vragen..... hier dan maar hoe www.kvk.nl of zeg maar ff langs de kvk, wat denkje anders?
geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0
... je kunt bij de KvK aangeven of ze wel of niet je adres verkopen ...

Meldt schriftelijk en liefst meteen bij inschrijving in het handelsregister dat je een zogenaamde "nonmailing indicatie" wenst. Laat de KvK ontvangst van je verzoek schriftelijk bevestigen (bijv. i.v.v. een stempel met een handtekening op een kopie van dat verzoek).

Zie ook: http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=42613&sectieID=5

 

... Ben die reclame rotzooi meer dan zat, zeker die reclame fax's ...

Hef je ouderwetse faxlijn op en neem een kosteloze faxservice bij bijv. www.xoip.nl/page.php?id=faxingto084and087.

Geen fax-spammer acht het namelijk rendabel om faxnummers te spammen met hoge(re) start- en gesprekstarieven. Daarbij is die dienst extra handig voor degene die altijd onderweg zijn, aangezien je alle faxen per email ontvangt.

Link naar reactie
  • 0

Ben die reclame rotzooi meer dan zat, zeker die reclame fax's.....

 

+1

 

Ik krijg geen reclamefaxen meer, sinds enkele maanden nadat ik het faxnummer heb verwijderd uit het handelsregister.

Ik heb vorige week ook alle mail adressen en telefoonnummers laten verwijderen, hoop dat het scheelt!

 

Benieuwd of de jaarlijkse bijdrage lager wordt. Die "kamerkrant" wil ik eigenlijk ook wel vanaf, reclamekrantje van niks. :P

Link naar reactie
  • 0

Volgens het krantje van de KvK worden pensioen- en stamrecht BV's vrijgesteld van een deel van de verplichte heffingen. Dit omdat zij vanwege hun aard geen voordeel hebben van de voorlichtende en regiostimulerende activiteiten. Met name deze BV's zullen dus profiteren.

 

Dit is inderdaad in 2008 ingegaan. Helaas nooit bericht van gehad en kwam er bij toeval achter. Paar jaar nu dus teveel betaald en ze willen het teveel betaalde niet terug betalen; maar is dit geen onverschuldigde betaling?

 

Voor degenen die het ook niet weten, neem zo snel mogelijk contact met ze op; ik heb het per email doorgegeven en wordt nu dus voor dit jaar wel voor het lagere tarief aangeslagen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.