• 0

financieringsplan voor investeerders

Wie kan mij helpen aan een goede website, waar ik voorbeelden kan downloaden voor financieringsplannen.

 

Ik ben bezig met een bedrijf op te zetten en heb al een paar geïnteresseerde investeerders. Nu willen ze een uitgebreide plan zien. Die van mij is overtuigend genoeg om de intresse. Nu dus nog een volledig plan.

 

Kan iemand mij helpen, via google kom jeniet echt goed terecht.

 

groet,

 

Erwin

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt!

 

Heeft misschien ook iemand advies over het verdelen van aandelen van mijn nog op te richten bedrijf!

 

Er zijn 2 bedrijven die investeren in geld en 1 in bepaalde diensten en geld die ik nodig heb.

 

Heeft iemand een klein overzicht hiervoor?

Link naar reactie
  • 0

Mijn vorige reactie was misschien een beetje melig, maar wel wel. Je vraag is zo algemeen dat ik er alleen van kan zeggen dat het tottal van de aandelen 100% moet zijn.

 

Over het algemeen worden aandelen verdeeld onder de aandeelhouders naar rato van de waarde van de inbreng. Ze zijn het resultaat van een lang onderhandelingsproces.

 

Misschien moet je zien dat je aan de gids startkapitaal komt. Daar staat alles in dat je wil weten.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor het advies.

 

Ik overweeg toch om dit zelf te doen.

 

Ik zal dit natuurlijk laten na kijken voordat ik dit aan eventuele aandeelhouders laat zien.

 

Het lastige van alles is natuurlijk hoeveel ben ik zelf waard in dagen.

Aangezien ik er geen geld in stop, maar alleen tijd en 1 bedrijf wil er geld en tijd in stoppen, dus dit wordt een mooie rekensom.

 

Erwin

Link naar reactie
  • 0

Zet om te beginnen eens je idee op papier en doe het rekenwerk.

 

Simpel kosten vs opbrengsten.

 

Giet daarna bovenstaande in een standaard inhoudsopgave van een ondernemingsplan. Die vind je wel via Google :)

Online klankbord nodig voor uw bedrijf?. Dat kan via OK-onderzoek. Probeer deze dienst gratis uit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 275 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.