• 0

Hoe moet ik mijn webshop financieren?

Gast Verwijderd account

Op dit moment ben ik druk bezig met het het schrijven van mijn ondernemingsplan voor het opzetten van een webshop

Dit idee is ontstaan vanuit het reintegratietraject waarin ik zit. Probleem is dat ik niet weet hoe ik mijn bedijfje moet financieren.

Ik heb ongeveer 4000,- euro nodig. Dit bedrag is te laag voor een zakelijk krediet.

 

Er zijn een aantal opties om aan het bedrag te komen maar welke is de beste????

 

1. Het bedrag verhypotheken

2. Onze persoonlijke lening verhogen met 4.000

3. Omdat ik een ww uitkering heb en gedeeltelijk arbeidongeschikt ben kan ik volgens mij in aanmerking komen voor een lening van de gemeente.

 

Aan mijn familie of vrienden kan ik het niet vragen. Ik heb geen dubbeltje spaargeld, wel overwaarde op mijn huis van ongeveer 30.000.

Mijn leefsituatie is met een partner die een goed inkomen heeft. Wel hebben we een persoonlijke lening van 50.000.

 

 

Ik zou jullie advies heel erg op prijs stellen.

 

Alvast bedankt.

Valeria

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

Ten eerste gaan de kosten van een webshop veder dan alleen het neerzetten en inrichten; denk aan seo, ppc, hosting aansluiten bij bv thuiswinkel etc.

Ten tweede zou je een partner kunnen zoeken die de shop in elkaar zet en opteert voor een deel van de winst ipv het geld om de shop neer te zetten.

Je zou b.v. de 'kale' kosten voor de shop kunnen betalen waarna je partner overige zaken voor z'n rekening neemt voor een deel van je winst.

 

Hoe dan ook, succes

GJ

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.