• 0

Bedrijfsverzekering of Privéverzekering bij ondernemen vanuit eigen woning

Ik run al een aantal jaren een webwinkel vanuit mijn woning. Nu heb ik vanaf het begin af aan een bedrijfsverzekering lopen (inventaris, goederen, electronica e.d.) via mijn bank. Nu ben ik erachter gekomen dat ik aan ontzettend veel voorwaarden moet voldoen wil ik ooit wat uitgekeerd krijgen (mocht er dus iets gebeuren), zonde van al die jaren premie betalen. Zo moet ik beveiligd zijn tegen inbraak en vandalisme d.m.v. alarmsytemen die ook weer aan bepaalde voorwaarden/normen moeten voldoen. Kortom, als ik alles bij elkaar ga optellen ben ik een kapitaal kwijt aan preventie en kan ik mijn zaakje net zo goed gaan opdoeken aangezien ik nog vrij kleinschalig bezig ben.

 

Nu is mijn vraag: dien ik deze verzekering aan te houden of kan ik deze verzekering maar beter opzeggen aangezien ik er toch niets aan heb? Dien ik dan mijn privé-verzekering wat op te hogen? Zo ja, zijn mijn goederen en inventaris dan ook meeverzekerd? Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op. Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
dien ik deze verzekering aan te houden of kan ik deze verzekering maar beter opzeggen

 

Je hebt kennelijk zelf al uitgerekend dat je hem beter kunt opzeggen.

 

Dien ik dan mijn privé-verzekering wat op te hogen? Zo ja, zijn mijn goederen en inventaris dan ook meeverzekerd?

 

De inventaris van een bedrijf aan huis is normaliter niet meeverzekerd in een privé-inboedelverzekering.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.