Ik hoop dat ik dit onderwerp in het juiste topic heb staan, anders excuus.
Zoals ik laatst gepost heb ben ik samen met andere bezig om een tijdschrift uit te brengen. Nu wilde ik dit idee combineren met een leer-werkconstructie voor uitkeringsgerechtigde. Die zouden hier dan werkervaring op kunnen doen tijdens hun reintegratieperiode. Weet iemand waar ik hier meer info over kan vinden om dit van de grond te krijgen?
Volgens mij is een leer-werkbedrijf iets anders, maar ik kon geen andere naam verzinnen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Beste Forumleden,
Ik hoop dat ik dit onderwerp in het juiste topic heb staan, anders excuus.
Zoals ik laatst gepost heb ben ik samen met andere bezig om een tijdschrift uit te brengen. Nu wilde ik dit idee combineren met een leer-werkconstructie voor uitkeringsgerechtigde. Die zouden hier dan werkervaring op kunnen doen tijdens hun reintegratieperiode. Weet iemand waar ik hier meer info over kan vinden om dit van de grond te krijgen?
Volgens mij is een leer-werkbedrijf iets anders, maar ik kon geen andere naam verzinnen.
Bedankt voor de hulp.
Mvg,
Oumnaas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13783-leer-werkbedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag