• 0

Value Methodology (engineering+management+Planning)

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar templates/sheets van het onderwerp value methodology dat een samenvoeging is van value management + engineering + plannin + analysis. Deze templates zijn een handig hulpmiddel om dit proces uit te veoeren.In de toekomst zullen mijn werkzaamheden bestaan uit het toepassen van dit proces. Dit proces is vrij onbekend binnen Nederland maar heeft in het buitenland en dan met name Engeland en de USA al bewezen dat het werkt. uiteraard ben ik niet allen geintresseerd in de templates maar ook in de ervaringen en toepassingen van de huidige gebruikers.

 

 

 

bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik stel een serieuse vraag om in contact te komen met andere ondernemers die gebruik maken van het fenomeen Value methodology en ben serieus geintresseerd in hun templates omdat ik denk dat we van elkaars handelwijze kunnen leren en de toepassing binnen Nederland aanzienlijk uitgebreid kan worden.

 

Helaas zijn er dan weer mensen die dan gelijk beginnen over google en kneuzen. indien iemand niks toe te voegen heeft aan mijn vraag/situatie dan vraag ik diegene beleeft om niet te reageren.

 

 

Bedankt

 

Link naar reactie
  • 0

Is dit een ondernemersvraag of een algemene vraag?

 

Beide zoals ik in mijn vorige antwoordt al aangaf. Ikzelf ben in het bezit van templates maar een eventuele standaard zou een goed idee zijn. Tevens is het nuttig om in Nederland deze kennis te delen en te vergroten en ik ben dan ook van mening dat er mensen zijn die nog beter over dit onderwerp nadenk en mij nog iets kunnen leren voor mijn templates.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet aardig van van waarderingen en waarderingsmethoden, maar van het hier besproken onderwerp heb ik nog nooit gehoord. misschien kan je er iets meer over vertellen? Ik heb namelijk ook niet de indruk dat de anderen weten waar je het over hebt.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ik stel een serieuse vraag om in contact te komen met andere ondernemers die gebruik maken van het fenomeen Value methodology en ben serieus geintresseerd in hun templates omdat ik denk dat we van elkaars handelwijze kunnen leren en de toepassing binnen Nederland aanzienlijk uitgebreid kan worden.

 

Helaas zijn er dan weer mensen die dan gelijk beginnen over google en kneuzen. indien iemand niks toe te voegen heeft aan mijn vraag/situatie dan vraag ik diegene beleeft om niet te reageren.

 

Bedankt

 

 

Dan moet je leren je vraagstelling duidelijker te formuleren.

In je eerste post geef je aan dat je op zoek bent naar templates/sheets zodat je zoals je het zelf letterlijk stelt 'dit proces kan uitvoeren' aangezien dit een deel van jouw komende werkzaamheden is. Hier lees ik niet uit dat je jouw ervaring wil delen met anderen.

 

Uiteraard heb je ook een kneus aan mij gegeven. Bedankt.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik stel een serieuse vraag om in contact te komen met andere ondernemers die gebruik maken van het fenomeen Value methodology en ben serieus geintresseerd in hun templates omdat ik denk dat we van elkaars handelwijze kunnen leren en de toepassing binnen Nederland aanzienlijk uitgebreid kan worden.

 

Helaas zijn er dan weer mensen die dan gelijk beginnen over google en kneuzen. indien iemand niks toe te voegen heeft aan mijn vraag/situatie dan vraag ik diegene beleeft om niet te reageren.

 

Bedankt

 

 

Dan moet je leren je vraagstelling duidelijker te formuleren.

In je eerste post geef je aan dat je op zoek bent naar templates/sheets zodat je zoals je het zelf letterlijk stelt 'dit proces kan uitvoeren' aangezien dit een deel van jouw komende werkzaamheden is. Hier lees ik niet uit dat je jouw ervaring wil delen met anderen.

 

Uiteraard heb je ook een kneus aan mij gegeven. Bedankt.

 

 

Graag gedaan,

Ik vindt namelijk door te zeggen dat ik dit forum gebruik ipv google suggereren dat ik dit dus niet gedaan heb. Dit noem ik een vooroordeel over mijn intenties op dit forum.

 

De term Value methodology doet bij iemand een belletje rinkelen of niet indien dit het niet doet kan ik diegene die er wel in geintresseerd is inderdaad beter naar google doorverwijzen.

 

Ik ben inderdaad op zoek naar de templates, met een logisch gevolg van contact met de bedenker/beheerder/gebruiker.

 

Achteraf ben ik het ermee eens dat ik beter had kunnen stellen dat het had moeten zijn "waarmee ik dit proces kan uitvoeren" in plaats van "zodat ik dit proces kan uitvoeren"

 

Bedankt

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.