Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Stel ik wil de belangrijke internetactiviteiten van mijn concurrenten analyseren: zijn daar handige tools voor?
Pak bv de Nederlandse schoenenwinkels en andere schoenenverkoperts. Ik heb een lijst met namen, zoek de websites op en ga afvinken: hebben ze een site, verkopen ze via het web, kunnen klanten een nieuwsbrief aanvragen, zijn ze goed vindbaar op hun naam, zijn ze vindbaar op hun assortiment, wat is hun Google ranking, etc...
Puur handwerk. Maar kan ik meer belangrijke data verzamelen over hun webactiviteit, al-dan-niet met tools? Kan ik vaststellen welke zoekwoorden ze inkopen bijvoorbeeld? Kan ik de kwaliteit van de site testen? Zijn er trucs om een sector door te lichten?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag