ajn Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 ajn Newbee 2 0 Goedenavond, Ik ben naast mijn baan een kleine onderneming gestart. Was de bedoeling om in het voorjaar pas van start te gaan echter ben ik mijn (proef) artikelen/produkten al aan het verkopen. Ik heb een ondernemingsplan geschreven om meer inzicht en financiering te krijgen. Ik zou graag willen weten of ik op de juiste weg zit en welke fouten ik gemaakt heb. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Mvg Jauke Link naar reactie
0 Erik! Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Erik! Legend 339 25 Kleine eerste tip: Met een PDF-formaat krijg je waarschijnlijk de meeste reacties op dit forum. Succes! http://www.ondernemersforum.be/forum.html Link naar reactie
0 Erik! Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Erik! Legend 339 25 Hallo Jan Jauke, Ik heb jouw plan even snel doorlopen en dan vallen mij bijvoorbeeld de volgende dingen : Marktpotentieel komt vrijwel niet naar voren. Hoeveel handelaren zijn er binnen jouw verzorgingsgebied (Europa?)? Waarom zouden zij bij jouw kopen? Volgens mij leun je nu sterk op een lage prijs. In hoever is dit reëel? Kunnen jouw concurrenten in deze lage prijs makkelijk meegaan? Diep jouw unieke eigenschappen meer uit, maak ze concreter. Naar mijn mening moet het plan concreter/krachtiger geschreven worden, het blijft nu teveel in algemeenheden hangen. Succes! http://www.ondernemersforum.be/forum.html Link naar reactie
0 cbakker Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 cbakker Senior 39 2 Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen bijlage vinden ??? Online klankbord nodig voor uw bedrijf?. Dat kan via OK-onderzoek. Probeer deze dienst gratis uit. Link naar reactie
ajn
ajn
Goedenavond,
Ik ben naast mijn baan een kleine onderneming gestart.
Was de bedoeling om in het voorjaar pas van start te gaan echter ben ik mijn (proef) artikelen/produkten al aan het verkopen.
Ik heb een ondernemingsplan geschreven om meer inzicht en financiering te krijgen.
Ik zou graag willen weten of ik op de juiste weg zit en welke fouten ik gemaakt heb.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Mvg Jauke
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag