• 0

De flyer (folder) muur

Beste 'adviseurs',

 

Ik heb laatst een aantal ideeen geopperd over chefkoksaanhuis.nl en stuurbonbons.nl, maar na enig onderzoek vond ik ten eerste de markt te klein voor chefkoks. Daarentegen beviel het idee van bonbons mij wel, maar dit vergt erg veel tijd, wat ik niet heb ivm mijn studie.

 

Ik vind het erg leuk om er iets bij te doen en kwam via een site uit bij de website http://www.theflyerwall.co.uk/. Deze site stelt bedrijven (websites) in de gelegenheid een flyer te plaatsen voor 25 pond ($45). Ik vind dit een erg leuk en denk erover om dit in Nederland met een .nl op te gaan zetten. Ik speel echter met het idee om 1 ding te veranderen. Dat het plaatsen van zo'n folder gratis is, dit doe ik om veel bezoekers naar de site te krijgen. Ik zal mijn inkomsten elders vandaan moeten halen. Deze britse site heeft een goede page rank en flink wat verkeer.

 

Wat zien jullie als positieve en negatieve punten in dit idee, dit om mij met beide benen op de grond te zetten. Websitedesign lukt wel met een goede kennis en mezelf.

 

Alvast weer super bedankt! ;D

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja, ik wil het ook erg graag. Daarom ga ik het denk ik gewoon doen.

 

Hebben jullie nog tips voor reclame inkomsten, buiten google adsense bijvoorbeeld... Veel verkeer naar je website heb ik ook al het een en ander gelezen op dit forum dus die discussie kan mij ook verder helpen.

 

Weet wel wat websites die ook advies geven hierover, zoals banners of donaties.

 

Thanks

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie
  • 0

Ja, maar de eerste 3 zijn niet hetzelfde als wat ik bedoel.

Die hebben folders van week tot week. Die systemen die zij gebruiken

zijn te groot voor mij. Dat lukt niet.

http://www.aktiefolders.nl/ komt daarentegen wel in de buurt van wat ik wil, maar daar moet je dus betalen. Dat hoeft bij mij niet, want ik zie dat enigzins als een drempel.

By the way vind ik http://www.aktiefolders.nl/ te rommelig. Ik vind het geen fijne lay-out. Ik wil het eenvoudiger houden voor bedrijven.

 

De folder verandert dus niet van week tot week, maar is kortweg een 'virtueel affiche' voor het bedrijf.

 

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie
  • 0

Hoewel ik vroeger ook maar idee na idee op dit forum spuwde zonder eerst goed onderzoek te doen, weet ik nu wel beter.

 

marvino002 daar in tegen is een beetje hardleers, je kan zoqwat een boek schrijven over zijn ideen die hij een minut geleden bedacht en meteen op het forum zet.

 

Ideen horen op dit forum, absoluut! maar zomaar kwakkeloos wat roepen heeft niemand wat aan.!

 

Wake Up! marvino002 !!!!! ga nu eens een idee uitvoeren!!

Link naar reactie
  • 0

inderdaad je hebt helemaal gelijk....... :)

 

deze ga ik zeker doen!

 

maar soms bekijk ik alles door een te 'roze' bril en dan probeer ik

de positieve en negatieve punten in te zien, zoals ook in dit geval..

 

bedankt in ieder geval..

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.