Ik ben sinds kort een online platform begonnen voor verkopers of iedereen die iets te maken heeft met verkoop. Nu ben is de website pas sinds kort online en ben ik misschien wat ongeduldig, maar de inschrijf ratio op mijn website ten opzichte van het aantal bezoekers is relatief laag.
Graag zou ik jullie mening horen over het design, de inhoud en het concept. Maar ook ben ik benieuwd of jullie nog aanvullingen hebben voor de website.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nikos15052
nikos15052
Hey mede-ondernemers,
Ik ben sinds kort een online platform begonnen voor verkopers of iedereen die iets te maken heeft met verkoop. Nu ben is de website pas sinds kort online en ben ik misschien wat ongeduldig, maar de inschrijf ratio op mijn website ten opzichte van het aantal bezoekers is relatief laag.
Graag zou ik jullie mening horen over het design, de inhoud en het concept. Maar ook ben ik benieuwd of jullie nog aanvullingen hebben voor de website.
Groeten,
Nico
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13812-verkopers-platform/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag