• 0

Verkopers platform

Hey mede-ondernemers,

 

Ik ben sinds kort een online platform begonnen voor verkopers of iedereen die iets te maken heeft met verkoop. Nu ben is de website pas sinds kort online en ben ik misschien wat ongeduldig, maar de inschrijf ratio op mijn website ten opzichte van het aantal bezoekers is relatief laag.

 

Graag zou ik jullie mening horen over het design, de inhoud en het concept. Maar ook ben ik benieuwd of jullie nog aanvullingen hebben voor de website.

 

Groeten,

 

Nico

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op je homepage staat alleen dat ik beter moet worden en dat ik moet gaan betalen als ik nu geen lid wordt. Verder geven de eerste twee links die ik aanklik een pagina met alleen een menu en verder helemaal niets. Staat er ook nog eens suffe reclame voor paris hilton rommel op je site. Geen spoor van nuttig informatie. Waaom zou ik me in hemelsnaam registreren ???

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Val meteen met de deur in huis...

 

Succes4sale.com is het platform voor verkopend Nederland.

 

Succes4sale.com heeft zich als doel gesteld om het grootste verkopersplatform van Nederland te worden. Het doel van de website is om een platform te creëren waar iedereen die iets te maken heeft met verkoop zijn kennis kan delen en zichzelf (nog) meer kan bekwamen in het verkoopvak.

 

What's in it for me?

 

FAQ's:

 

V: Moet ik betalen om lid te worden?

A: Nog niet. Vanaf 2008 zullen wij een kleine vergoeding per jaar vragen.

V: Als ik nu lid wordt, moet ik dan vanaf 2008 gaan betalen?

A: Nee. Als u voor 2008 lid wordt, hoeft u minimaal de aankomende 5 jaar niets te betalen!

V: Wat zal het lidmaatschap per jaar gaan kosten?

A: De vergoeding zal € 19,95 per jaar gaan kosten.

 

Dat wordt vaak gevraagd: wanneer moet ik gaan betalen en hoeveel?

 

Je revenue-model hangt uit je broek...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Hoewel ik initiatieven op sales gebied alleen maar kan toejuichen ben ik toch gezond kritisch. Wat voegt je platform toe aan bestaande sites? Sites die gratis zijn en boordevol sales informatie staan. Ik geloof persoonlijk niet in het betalen voor informatie die op andere plekken gratis beschikbaar is.

 

Je model zou naar mijn mening niet moeten zijn gebaseerd op betalende leden. Daar ga je het niet mee redden. Als je er een verdienmodel aan wilt hangen zul je dat op andere manieren moeten doen.

 

Een forum voor verkopers is al meermaals eerder geprobeerd, zonder bijzonder resultaat. De meeste initiatieven op dat vlak die ik voorbij heb zien komen hebben het niet gered. Lege forums, geen onderwerpen en gen reacties.

 

Bied je informatie gratis aan, zonder inschrijfgeld of registratie eisen. Probeer je geld te verdienen met advertenties, banners of andere ludieke acties. Dat zal al moeilijk genoeg zijn.

 

Maar kijk ook eens goed rond op internet, er zijn al meerdere vergelijkbare sites. Zowel Nederlandse als buitenlandse. Zoek naar onderscheidend vermogen. Ik zie dat nu nog niet. Het enige waarmee je nu onderscheidend bent is dat je als lid moet registeren en betalen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Eerlijk gezegd lijkt me dit een van de lastigste doelgroepen. Misschien heeft het zin om een medium verder te denken en meteen mobiel te gaan. Dan kun je info van bestaande kanalen mobiliseren (en meer customiseren) en je adverteerders daarbij laten aansluiten.

 

Bestaat er al een manier om TomTom in te zetten als channel?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.