• 0

Opzetten conference call

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kunt ook KPN Conferencing gebruiken: tel. 0800-0140.

Zij nemen alles uit handen, elke deelnemer aan de conference call belt in op een bepaald nummer.

Je moet wel eerst een klantnummer aan laten maken dacht ik. De mensen van KPN leggen helemaal uit hoe het werkt.

www.sigridvanderhoeven.nl | www.altijdblijvenleren.nl

Link naar reactie
  • 0

Gebruik zelf vaak spam.nl Heel handig en goedkoop. Succes ermee Laura.

 

beste Laura. De door jou opgegeven website is onderdeel van xxx-solutions. Die firma is geregistreerd in Oegstgeest op hetzelfde adres als helibel-holding waar je nick naar verwijst. Verder is het ip-adres van je profiel ook in oegstgeest gelocaliseerd.

10 tegen 1 dat de link van jou dus een link naar je eigen site is en derhalve valt onder de spam-regels van HL

gevolg is dat de link is verwijderd.

Link naar reactie
  • 0

www.powwownow.nl heb ik laatst gebruik, best makkelijk en binnen NL betaalbaar volgens mij. Naar het buitenland zou ik eerder naar VOIP of Videoconferencing overstappen. Al is die laatste vaak een forse investering en voor MKB vaak niet haalbaar.

www.mkbduurzaam.nl de informatie site om concreet met Duurzaam Ondernemen te beginnen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een eigen Asterisk centrale en hier zit deze functie ingebouwd.

Wat mij betreft mag je hier gratis gebruik van maken.

Je hoeft dus geen duur 0900 nummer te bellen maar een gewoon telefoonnummer tegen lokaal tarief.

 

Ik genereer hier ook geen inkomsten uit, omdat de gesprekskosten naar BudgetPhone gaan.

En nee ik ben ook niet van BudgetPhone. Dit om eventueel alle vooroordelen weg te halen :)

 

Als je X-Lite gebruikt dan kun je als het ware via een interne lijn inbellen, en dan zijn er zelfs

geen gesprekskosten.

 

Mocht je gebruik willen maken van mijn aanbod, dan stuur me maar een PM

Link naar reactie
  • 0

Bij ons op de zaak kan het via office communicator (vraag me niet hoe).

 

Die communicator kan zelfs inkomende telefoongesprekken opvangen en zelf naar mensen bellen. Met je laptop..

 

Dat was een hele verandering voor mij

Fiscalist in de maak

Link naar reactie
  • 0

Hi,

Het ligt er denk ik een beetje aan hoe je de dienst wil gaan gebruiken. Ik gebruik het voor TeleTrainingen (of Teleclasses) die ik gratis aanbied aan (potentiele) klanten. Daarbij zijn een aantal dingen voor mij van belang:

* bedieningsgemak voor de deelnemers (ik heb ooit een Webex -abonnement gehad maar dat was veel te ingewikkeld voor mensen die wilden inbellen én de kwaliteit was toen belabberd)

* ik wil de lijn kunnen 'muten', zodat deelnemers mij wel horen, maar we geen last hebben van achtergrondgeluiden van iedereen.

* ik wil graag dat de deelnemers zelf de telefoonkosten betalen.

* ik wil graag een gratis downloadbare opname van de TeleTraining kunnen verspreiden.

Die combinatie van zaken maakte dat ik bij newconference terecht kwam en daar individueel afspraken heb gemaakt over deze service, die zij (nog) niet standaard aanbieden. En de keren dat ik het gebruikt heb, werkte dat uitstekend.

Link naar reactie
  • 0

Ik werk samen met de telecomprovider Atlantic Telecom. (www.atlantic.nl)

 

Zij bieden ook een stabiele conference dienst aan. Je krijgt een persoonlijke inbelnummer (geografisch nummer en geen 0900 of 084/087) en dus internationaal aankiesbaar (wat niet het geval is bij 0900/084 en 087)

 

Dit nummer behoort ook enkel aan jou toe en je kan er gebruik van maken wanneer je maar wilt. Je hoeft dus geen "ruimte" te reserveren.

 

Als je nog vragen hoor ik het graag.

 

Succes verder

 

Rajesh

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik heb laatst ook met de USA en Frankrijk geconferenced called en ik heb www.1850.nl hiervoor gebruikt.

Nadeel je moet zelf een 0900 nummer bellen, maar super voordeel is dat zowel usa als frankrijk gewoon lokaal inbellen. Je hebt een tooltje om de afspraak rond te mailen (kan echt handiger!) en bellen maar!

Doe er je voordeel mee.

Peet

Link naar reactie
  • 0

Maar als je in de USA ook kan inbellen dan kun je dit toch beter doen dan zo'n duur 0900

nummer bellen, of zie ik dat verkeerd? Bellen naar de USA kost haast niks meer.

Ik heb het inbelnummer in de USA gebeld en je kan daar ook gewoon inbellen vanuit Nederland.

 

Ik zal geen gebruik maken van deze dienst, omdat mijn asterisk centrale de conference

feature al ingebouwd heeft. Verder vond ik de geluidskwaliteit erg slecht van deze conference

service. Nu heb ik wel ingebeld in de USA, misschien dat dit wat uitmaakt maar ik gebruik

toch liever mijn eigen centrale hiervoor.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een asterisk centrale, en wat mij betreft wil ik je op mijn centrale wel gratis

een extra conference aanmaken. Je hoeft dan geen duur 0900 nummer meer te

bellen maar gewoon een vast nummer in Nederland. In dit geval een 043 nummer in Maastricht.

 

Ik verdien hier helemaal niks aan, maar wil je kennis laten maken met Asterisk en de mogelijkheden.

 

Stuur me maar een PM hierover

 

Good point!

 

Leuk een asterix centrale(?) maar wie heeft dat? zeker wanneer er allerlei mensen met mobiel onderweg zijn?

Ik vind deze service wel errug handig!

groet.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.