• 0

Echt goede ideeën stranden nooit door een gebrek aan geld

Interessant artikel in Emerce

 

Hét probleem van de afgelopen jaren in een notendop: "Ondernemers die geen ondernemers waren kregen met een plan dat ze niet begrepen bij investeerders die het ook niet begrepen geld los voor een idee dat geen kans van slagen had",

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik geloof heilig in het feit dat als je een echt goed idee hebt dat je er geld voor krijgt. het probleem ligt dan ook niet zo zeer bij het goede idee.. Het is wel net zo belangrijk dat je het uitgelegd krijgt.

 

Voordat je geld kan krijgen voor een goed idee, moet je mensen van de kwaliteiten en het onderscheidende vermogen kunnen overtuigen. Dit kost vaak veel tijd en inzet en dit kost, zoals we weten vaak heel veel geld! Dat zorgt er nog wel eens voor dat ook goede ideeën het niet redden.

intense inzet en de kosten laag houden is dan je enige reddingsmiddel. Het idee ontwikkelen naast een bestaande inkomstenbron is dan ook vaak de enige optie. Maar als het een echt goed idee is en je gelooft er echt in dan kun je de prioriteit en de motivatie wel vinden om een pilot te ontwikkelen (al duurt het 2 jaar), waarmee je geldschieters uiteindelijk over de brug krijgt.

 

En dan maakt leeftijd ook niets meer uit!!

 

Gain Marketingmanagement &amp Organisatie.

 

Wij verzorgen/bezorgen voor ondernemingen binnen het MKB, de doorlooproute om klanten te behouden, te werven en de winstgevendheid van klanten te maximaliseren.

 

EasyMarketingplan: praktisch, innovatief en competitief in zeven stappen naar uw oplossin

Link naar reactie
  • 0
Waarom ga ik met mijn laptop naar de AH?

 

Ik denk dat je dat over niet al te lange tijd onbewust gaat doen. Niet dat je met een vier kilo zware laptop naar de AH gaat, maar een PDA met wifi is toch erg handig voor je boodschappenlijstje bijvoorbeeld. De bedoeling is dat we de grote golf voorblijven zodat we lekker kunnen surfen zodra die breekt (wel leuke woordspeling al zeg ik het zelf :P)

 

Wist je dat bij Kruidvat momenteel een WiFi netwerk word geinstalleerd voor de connectie met de eigen hardware; kiosken, terminals voor voorraadbeheer, etc.

 

Wat is dan de stap om inderdaad PDA's aan consumenten weg te geven die lokaal in het Kruidvat WiFi netwerk kunnen aanloggen en interactief winkelen. Nu denk ik dat het niet bij kruidvat past maar toch........

 

Cheers, Ron

 

 

 

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.