• 0

Help.. eigen onderneming en stage lopen

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ben je nou al begonnen met je stage of nog niet?

Ik weet niet bij wat voor bedrijf je stage gaat of wilt lopen maar kun je daar geen goeie afspraken maken dat je bijvoorbeeld 1 dag in de week thuis kunt werken en tijdens je werk daar ook tijd voor jezelf hebt? Als jij voor het stage bedrijf een meerwaarde bent kun je daar vast wat voor terugkrijgen.

Ik heb een groot deel van mijn stage ook 4 dagen in de week voor het stagebedrijf en 1 voor mezelf gewerkt.

 

Heb je veel vaste klanten? Ik neem aan dat die ook wel enigszins begrip op kunnen brengen voor de situatie?

 

Hoe lang moet je stage lopen trouwens, 20 weken neem ik aan? Dat is toch wel te overbruggen?

 

Waar doe je je opleiding trouwens? Ik in Leeuwarden.

Link naar reactie
  • 0

 

Je docent heeft gelijk dat een stage bij je eigen bureau niet de bedoeling is. Stage loop je bij een echt bedrijf met ervaren mensen, om te zien hoe het (niet) moet. Van jezelf kan je niks leren.

 

Je zal je eigen bedrijf er dus in de avonduren bij moeten doen. Maar dat deed je al, want die studie vergt ook veel tijd. ;D

 

Het is je eigen keuze. Je hoeft die opleiding immers niet af te maken als je graag NU AL ondernemer wil zijn. Maar als je voor je studie kiest, gebruik je stagetijd dan om bij andere bedrijven ervaring op te doen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.