tegelzetter Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 tegelzetter Newbee 1 0 Hallo Allemaal, Ik ben bezig met een eigen bedrijf op te starten. Maar moet ongeveer het uurtarief weten voor tegelzetters. Kan iemand mij daar bij helpen? Het liefst excl. BTW. Alvast bedankt Link naar reactie
0 Edjuh Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Edjuh Junior 27 2 Je zult dit zelf na moeten rekenen maar in grote lijnen denk ik dat je op de volgende tarieven uit zult komen. Uurtarief projecten kleiner dan 20 uur € 40,- excl. btw Uurtarief projecten groter dan 20 uur € 35,- excl. btw Het is van veel factoren afhankelijk waaronder: - hoeveel winst kun je uit materialen halen - Vraag en aanbod in de omgeving - etc. Probeer eens een tegelzettersbedrijf te bellen en vraag wat zij rekenen of een aannemer die kan het je ook vertellen. Link naar reactie
0 Erik! Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Erik! Legend 339 25 Het gemiddelde uurtarief is € 32,50,- per uur volgens een recent onderzoek. Bron: klikkerdeklik Succes! http://www.ondernemersforum.be/forum.html Link naar reactie
0 ironny Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 ironny Legend 922 178 Je kunt ook gewoon een paar tegelzetterbedrijven (laten) bellen en dit opvragen. zeggen dat je een keuken wilt laten betegelen of zo? gr ronny www.bofatelefoondienst.nl Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 TwaBla Legend 22,3k 5 1360 Vraag beantwoord, topic dicht. 8) Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
tegelzetter
tegelzetter
Hallo Allemaal,
Ik ben bezig met een eigen bedrijf op te starten.
Maar moet ongeveer het uurtarief weten voor tegelzetters.
Kan iemand mij daar bij helpen?
Het liefst excl. BTW.
Alvast bedankt
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag