wondernemers Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 wondernemers Newbee 1 0 Kwam een leuk artikel tegen op de website van een nieuw business magazine. Toptrainer Remco Claasen geeft hierin een inspirerend interview over ondernemen. Zie hier: http://destatus.nl/artikelen/thema/leiderschapstrainer-remco-claassen.aspx Link naar reactie
0 Hulpdirecteur Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Hulpdirecteur Super Senior 236 6 Wondernemers, ben je toevallig betrokken bij dat nieuwe business magazine? Daar lijkt het wel een beetje op. Link naar reactie
0 sdejong Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 sdejong Newbee 2 0 Leuk artikel. Ken zowel de site als het blad. Was eerst Regiopinie toch, wondernemers? Hebben een positieve restyle doorgemaakt. Ziet er gelikt uit. :) Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 TwaBla Legend 22,3k 5 1360 Kwam een leuk artikel tegen op de website van een nieuw business magazine. Zeger van Clock's maakt reclame voor een artikel in een magazine van Clock's Media. Masturbatiemarketing. ::) Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Was het niet strafbaar om je op fora voor te doen als gewoon lid en dan valse aanbevelingen te doen? Deze mediamakker wil zijn klant een plezier doen door ons forum te spammen. Dat lijkt me nou geen goede PR. Ik vraag me af of Remco daar blij van wordt. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 TwaBla Legend 22,3k 5 1360 Leuk artikel. Ken zowel de site als het blad. Was eerst Regiopinie toch, wondernemers? Hebben een positieve restyle doorgemaakt. Ziet er gelikt uit. :) Goh: dit bericht is afkomstig van hetzelfde ip-adres als dat van de topic-starter. Blijkbaar moet Clock's Media veel moeite doen om zich in de picture te spelen. Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
0 Merkava Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Merkava Legend 2,8k 127 Volgens mij heeft deze bedondernemer last van een identiteitscrisis. Ik kan hem een tweetal boeken aanbevelen. Het boek ZIn! en het IK boek, en laat die laatste nou ........... Link naar reactie
wondernemers
wondernemers
Kwam een leuk artikel tegen op de website van een nieuw business magazine.
Toptrainer Remco Claasen geeft hierin een inspirerend interview over ondernemen.
Zie hier: http://destatus.nl/artikelen/thema/leiderschapstrainer-remco-claassen.aspx
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag