• 0

Are you in between jobs?

Hallo,

 

Ik heb al eerder een bijdrage geleverd in deze thread. Ik zit in een vergevorderd stadium in developing a new business. Ter uitbreiding van mijn management team (noodzakelijk in search of capital) ben ik op zoek naar een CTO en een CFO, liefst met reeds een behoorlijk trackrecord. Echter, de ambitie en drive om deel te nemen in een startup inzake de mogelijkheden van breedbandinternet (met een crossmedialink) staat voorop.

 

Het businessplan en businessmodel is qua marketing, strategie, positionering, onderscheidend vermogen, partnerships, etc reeds geheel uitgewerkt. 3 mei heb ik een afspraak op iMMovator (starterscentrum voor nieuwe media en hightech companies) (http://www.immovator.nl) voor een orienterend gesprek. Ik hoop de startup hier geplaatst te krijgen aangezien het aan alle pijlers van dit project voldoet. Neem eens een kijkje op de site van iMMovator, wellicht dat dit je aanspreekt. Ik heb verder een afspraak staan met een bedrijf o.g.v. streaming media welke een belangrijke aanvullende waarde zal (kunnen) leveren. Op korte termijn wil ik ook in gesprek gaan met de meest belangrijke partnerships, weke ik zeer noodzakelijk acht en welke mogelijk ook een bijdrage zullen leveren als investeerder.

 

De go-to-market strategie is dus aanwezig. Nu is het zaak om partners te vinden ter uitbreiding van het management team met wie ik ga starten, hopelijk vanuit iMMovator. Vervolgens zal een financiering van VC's, business Angels of overige particpapanten/ sponsors noodzakelijk zijn, om te beginnen met de concrete technische realisatie en het straten van een pilot. Deze investeerders kijken naast het idee, zoals iedereen weet, ook heel sterk naar het management team dat het moet gaan doen. Als jij in between jobs bent en het innovatief ondernemerschap o.g.v. ICT hoog in het vaandel hebt, kom ik heel graag met je in contact voor een persoonlijke kennismaking. Het ambitieniveau van de new venture is vrij hoog en het businessmodel biedt veel potentieel voor de toekomst.

 

Ik heb reeds met meerdere mensen gesproken over het businessplan/ model waarbij de gesprekspartners zeer enthousiast waren. Zrski (D. Hettema) kan dat bijvoorbeeld bevestigen. Ben jij ook enthousiast en heb jij een hoog ambitieniveau om deel te nemen in het management team voor genoemde posities .... neem dan heel snel conact met me op!

 

Opmerking of suggesties zijn ook zeer welkom!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gforce74,

 

Helaas kan ik zelf momenteel hier geen tijd voor vrijmaken, maar ik hoop zeker dat je via dit forum (of via de vele andere kanalen) je managementteam bij elkaar kunt krijgen en van start kunt gaan.

 

Veel succes met de onderneming en hou je ons (o.a. de mee-lezers op dit forum) op de hoogte van je vorderingen, zodat andere starters ook van je ervaringen kunnen leren?

 

Groeten,

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Tja, de vraag is duidelijk en ik denk dat dit Forum zeker een goede ingang kan zijn.

Het IBAN netwerk maakt nu reclame op de radio voor een eerste dinsdag bijeenkomst voor mensen in de interactieve media hoek.

 

Daarnaast is natuurlijk een contact in Delft (bijv. BViT Toon Buddingh, ook lid op dit forum) of in Twente via de USE studenten ondernemers organisatie (ook op dit forum) goed om je netwerk voor CTO uit te breiden. Het benaderen van de incubators het BTC (Rob de Koning in Twente) en Eutechpark in Eindhoven (Bart de Jong, op dit forum) kan ook een lead geven.

 

Voor CFO denk ik aan een contact via Area 010 incubator (Felix von Coerper) van de Erasmus universiteit.

 

Hopelijk geeft dit je weer nieuwe openingen

 

Succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.