Na een aantal maanden thuis (ik heb mijn vorige bedrijf vekocht) sta ik weer te popelen om te ondernemen.
Ik heb een aantal businessplannen uitgewerkt en ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Als jullie kritiek hebben wil ik graag dat je het onderbouwd.
Het plan is dat ik de 'normale' inkomens en MKB een hoger segment auto wil laten rijden.
Door bepaalde importeur schappen en de mooie dollar tarieven is een mooie combinatie ontstaan van exclusive auto voor een schat prijsje.
Zo kan ik een bmw 645i uit 2004 voor vast bedrag(fin. lease) 400 euro p/m laten rijden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jjderuiter
jjderuiter
Goedenavond forums bezoekers,
Na een aantal maanden thuis (ik heb mijn vorige bedrijf vekocht) sta ik weer te popelen om te ondernemen.
Ik heb een aantal businessplannen uitgewerkt en ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Als jullie kritiek hebben wil ik graag dat je het onderbouwd.
Het plan is dat ik de 'normale' inkomens en MKB een hoger segment auto wil laten rijden.
Door bepaalde importeur schappen en de mooie dollar tarieven is een mooie combinatie ontstaan van exclusive auto voor een schat prijsje.
Zo kan ik een bmw 645i uit 2004 voor vast bedrag(fin. lease) 400 euro p/m laten rijden.
of een bmw 535 uit 2004 voor 350 euro p/m.
uiteraard wil ik ook de nomale verkoop uitvoeren.
graag jullie mening.
groeten jeroen de ruiter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13963-luxe-autos-laten-rijden-door-jan-modaal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag