• 0

enquete tbv ondernemingsplan

Beste hl’ers,

 

Als ondernemer in spe ben ik bezig met het onderzoeken van een aantal mogelijkheden tot het opzetten van een organisatie (samen met anderen). Als onderdeel van het marktonderzoek heb ik o.a. een enquete opgesteld.

 

Ondernemers zoals hier aanwezig vallen onder de potentiele doelgroep en ik zou deze dan ook willen vragen of ze wellicht mijn enquete zouden willen invullen. Het gaat om ondernemers die wel eens printwerk uitbesteden. Het invullen van de enquete duurt nog geen twee minuten.

 

De enquete is te vinden dmv de volgende link: http://www.thesistools.com/?qid=38753&ln=ned

(er wordt gevraagt om een naam of mailadres. hier kun je gewoon je voornaam invullen.)

 

Ik weet dat Hl niet gemaakt is voor dit doeleinde, maar hoop toch dat ik geholpen kan worden. Ik heb even opgezocht of het wel mocht en kwam bij het volgende draadje uit : https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=40;action=display;threadid=17045;start=msg142623#msg142623

 

Mijn inziens is het in mijn geval dus wel toegestaan.

 

(De site waar mijn enquete staat is eigenlijk voor studenten bedoelt. Echter kon ik geen site vinden waar het zo eenvoudig was een enquete (gratis) online te zetten. Wellicht dat iemand mij ook daarmee kan helpen.)

 

t.b.v. een ondernemingsplan hou ik een enquete. Het gaat om ondernemers die wel eens printwerk uitbesteden. U zou me erg helpen als u hem zou willen invullen; http://www.thesistools.com/?qid=38753&ln=ned (er wordt gevraagt om een naam of mailadres. hier kunt u gewoon uw voornaam invullen! Dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste tvk,

 

Ik ben op dit moment zelf ook bezig met een marktonderzoek. Ik heb mijn enquête online gezet op www.enquetemaken.be.

 

Deze site is super handig. Er zijn verschillende antwoordmogelijkheden. De statisstieken kun je snel opvragen in een excel bestand. De respons is erg makkelijk te turven en het is helemaal gratis. Zeker een gouden tip voor studenten die geen geld hebben om een enquête professioneel online te zetten.

 

Succes met je marktonderzoek.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste tvk,

 

Ik ben op dit moment zelf ook bezig met een marktonderzoek. Ik heb mijn enquête online gezet op www.enquetemaken.be.

 

Deze site is super handig. Er zijn verschillende antwoordmogelijkheden. De statisstieken kun je snel opvragen in een excel bestand. De respons is erg makkelijk te turven en het is helemaal gratis. Zeker een gouden tip voor studenten die geen geld hebben om een enquête professioneel online te zetten.

 

Succes met je marktonderzoek.

 

 

Dank voor de tip. Ik vind de site er alleen niet zo professioneel uitzien en het stoort me dat het .be is. Ik geef tegenover die site de voorkeur nog aan Thesistools.

 

Toch bedankt! En jij ook succes gewenst!

t.b.v. een ondernemingsplan hou ik een enquete. Het gaat om ondernemers die wel eens printwerk uitbesteden. U zou me erg helpen als u hem zou willen invullen; http://www.thesistools.com/?qid=38753&ln=ned (er wordt gevraagt om een naam of mailadres. hier kunt u gewoon uw voornaam invullen! Dank!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb voor mijn enquete van mijn ondernemersplan Formdesk gebruikt. Het is niet gratis, maar het zien er naar mijn idee uitstekend uit en de opties doen het prima. De enquete maken gaat ook erg gemakkelijk.

 

Mijn eigen onderzoek staat in mijn sig. Dus als je de moeite zou willen nemen... ;D

Online klankbord nodig voor uw bedrijf?. Dat kan via OK-onderzoek. Probeer deze dienst gratis uit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.