• 0

Inspelen op Koopniets.nl

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Alleen al om te testen, en eventueel te bewijzen dat de consumptie echt zo hard gaat, speciale "alleen op koop-nietsdag aanbiedingen" met gruwelijke kortingen. Vooral leuke bij mediamarkt e.d. zodat de klanten echt met slaapzak voor de deur liggen ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij zijn er maar weinig mensen bezig in nederland met zo'n koopniets-dag. Als ik die (lelijke!) site zo zie is het een clubje maffe zealots die nog geen deuk van een promille in de dagomzet kunnen slaan.

 

Was het nou een populairder fenomeen, dan zou het natuurlijk grappig commercieel uit te buiten zijn. Overigens zou ik zelf sowieso dan wel gemotiveerd zijn juist die dag te gaan winkelen... minder mensen die je voor de voeten lopen is heel wat waard ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Mijn hemel, maakten maar meer mensen slim gebruik van de consumptiecultuur! De mensen die deze schrikbarend slechte website hebben gemaakt bijvoorbeeld. Te zuinig om iets bij een ontwerper te kopen?

 

Nee, dat je iets wilt uitdragen met betrekking tot onze leefwijze is lovenswaardig, maar op deze manier wordt het natuurlijk nooit wat. Ook voor dodo's en grotbewoners geldt dat ze zich aan de communicatieregels moeten houden om het grote publiek te bereiken.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Wel boeiend hoe jullie hier naar kijken en over denken. De krachten zijn nog niet groot genoeg vermoed ik ook, toch moet je dit soort acties niet onderschatten lijkt mij. Bovendien ligt daar blijkbaar nog een hoop website werk te doen;-) Markt dus! Budgetten zijn daar genoeg.

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Ik zie d'r ook niets in, morgen komt de sint bij ons aan en gaan we lekker de stad in en effe flink shoppen. Zondag is koopzondag en gaan we misschien nog wel een keer ;D

 

Van dit soort actie's trekt toch bijna niemand zich iets aan! De gemiddelde nederlander vindt dat 'ie al genoeg doet door af en toe een eurootje in een collectebus te gooien. Bij megagrote rampen (a la tsunami) koopt 'ie z'n schuldgevoel af door een paar tientjes te storten op giro 555

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Oh wat heb ik een hekel aan mensen die je voor de voeten lopen en ongevraagd een verhaal tegen je beginnen.

 

Ik begrijp dat dit morgen is?

Laat ik nu net heel nodig kantoor artikelen nodig hebben en morgen geplant hebben staan deze even snel te gaan halen in een plaats die op hun lijst staat.

Ik heb nou niet bepaald tijd voor zulke mensen onderweg hoor.

 

 

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie
  • -1

Als ik die (lelijke!) site zo zie is het een clubje maffe zealots die nog geen deuk van een promille in de dagomzet kunnen slaan.

 

idd.. wat is dit nou weer voor alternatieve actie... ze vergeten voor de grap dat al die "overbodige consumptie" deel van de economie is en ook voor hun brood op de plank brengt..

 

Doe eens lief.. ga eens wat nuttigs doen met je tijd!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.