• 0

Onbeperkte hosting voor een eenmalig bedrag

Over innovatieve strategieën voor een business gesproken:

 

Een NL bedrijf biedt op dit moment aan voor eenmalig 149 euro:

Eén domeinnaam

Onbeperkte schijfruimte

Onbeperkt dataverkeer

Onbeperkte databases

Gratis software

En nog veel meer extra's!

 

De website: http://www.hosting-art.nl

 

Je betaalt dus eenmalig en kan dan levenslang gebruik maken van webhosting, zolang het bedrijf bestaat uiteraard!

 

Zie ook deze discussie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1258527/0

 

Een slimme strategie, in navolging van bijvoorbeeld Google, die "zo goed als gratis" combineert met slimme bij-producten om uiteindelijk toch geld te verdienen?

 

Ze geven aan o.a. met het kapitaal wat te verdienen en daarnaast aan extra diensten die ze toe gaan voegen.

 

Uiteraard heb ik geen connecties op enigerlei wijze met dit bedrijf.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat verhaal ken ik goed inderdaad. Had die man zichzelf ook in de schulden gestoken, omdat hij wilde dat het zou slagen? Had die man ook andere diensten ontwikkeld die (indien nodig) hogere uitgaven zouden compenseren? Was die man bezig met een plan om de markt een dienst te bewijzen of was hij alleen uit op persoonlijk winstbejag?

 

Ik zie de analogie totaal niet, maar snap de kortzichtige verdenkingen wel.

Link naar reactie
  • 0

Deze draad kan zolangzamerhand hernoemd worden tot "onbeperkte posting" ::)

en dat helemaal gratis en voor niets.

 

FF serieus: wees eigenwijze ondernemer en trek je niets aan van alle wel erg voordehandliggende kritiek op je afwijkende businessmodel. Bewijs gewoon je eigen gelijk door het te doen in plaats van keer op keer te reageren op de volgende slimmerik. Over 5 tot 10 jaar zien we wel wie er gelijk heeft gehad. It worked well for Google!

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.