Woutermeloenen Geplaatst: 23 november 2007 Geplaatst: 23 november 2007 Woutermeloenen Newbee 2 0 Beste Bezoekers, Ik ben op zoek naar een product en kan dit niet vinden, ik hoop dat jullie mij hulp kunnen bieden. Ik neem aan dat jullie allemaal de mini-tenue-tjes kennen van bekende voetbalclubs die in auto's kunnen worden gehangen. Deze tenues hangen aan een klein hangertje met een zuignapje. Nu ben ik dus op zoek naar deze hangertjes met zuignapjes. Weet iemand waar ik dit zou kunnen verkrijgen? Alvast heel hartelijk bedankt. Een nog steeds zoekende, Wouter van 't Hull Link naar reactie
S.M.E. Geplaatst: 23 november 2007 Geplaatst: 23 november 2007 S.M.E. Senior 63 1 Hoeveel moet je hebben? www.SportsMerchandisingEurope.com www.fanartikel.nl Link naar reactie
Woutermeloenen Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Geplaatst: 24 november 2007 Woutermeloenen Newbee 2 0 Om te beginnen 50 stuks... Hopelijk gaan dat er stukken meer worden ;) Link naar reactie
frans74 Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 frans74 Legend 281 57 http://www.vacupro.com selecteer "sauger" type a of b gevonden via www.abcdirect.nl enne keyword "zuignap" succes frans de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen