• 0

Oriëntatie op bank

Beste HL'ers,

 

Ben nu sinds een tijdje bezig met de opstart van een eigen onderneming en heb hiervoor een ondernemingplan geschreven incl. investeringsplan.

 

Ik ben overtuigd van de haalbaarheid van mijn plannen maar heb nu, gezien mijn forse investeringsbehoefte (€ 50.000), een bank nodig die hier ook vertrouwen in heeft.

 

Ik ben al bij mijn eigen bank op gesprek geweest, maar wil niet over één nacht ijs gaan gezien de grote belangen.

Kan iemand mij een aantal handige tips geven waar ik bij mijn keuze op moet letten?

Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven om voor een bepaalde bank te kiezen?

Zitten er überhaupt wel grote verschillen tussen de banken?

 

Ik hoop dat iemand mij een aantal tips kan geven zodat ik goed voorbereid verder kan gaan met mijn zoektocht naar de juiste financiële partner.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bizner heeft -als ik het zo snel lees- wel een hoge rente zeg. Voor krediet zie ik 9% staan en als ik bij leningen kijken wordt er voor een lening van 10.000 met 36 maanden aflostijd 8,85% gerekend.

 

Is dit niet hoog? Op de Rabo-site zie ik een basisrente van 5% staan. Dat scheelt nog al lijkt me. Of komt er nog iets op die basisrente?

Online klankbord nodig voor uw bedrijf?. Dat kan via OK-onderzoek. Probeer deze dienst gratis uit.

Link naar reactie
  • 0

Je krijgt bij de rabo echt geen krediet voor 5% als je geen onderpand hebt e.d.

 

Je keuze voor een bank kan naast de standaard producten bijvoorbeeld afhangen van de wil die ze hebben om je te helpen. Je bedrijf moet bijvoorbeeld vaak minimaal 2 jaar bestaan voor je automatische incasso mag doen. Wellicht wil een bank je helpen om dat al vanaf de start mogelijk te maken.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.