• 0

Hoe Duits postadres te krijgen?

Wij zijn een internetonderneming e hebben sinds kort een Duitse webwinkel die uitstekend loopt. Met verkopen rijg je uiteindelijk ook retouren en we willen dit graag zo eenvoudig mogelijk maken voor onze klanten. Nu hebben we bij de Duitse Post een postbus aangevraagd, maar dit is afgewezen omdat we geen Duits vestigingsadres hebben.

Ik heb de website Huifkar gezien, maar vind dit geen profeswsionele oplossing.

Zijn er hier ondernemers die een andere goed oplossing weten?

We willen (voorlopig) nog geen AG of GMBH oprchten.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik woon dicht bij de Duitse grens. De meeste van de door mij geimporteerde artikelen komen uit Duitsland. Het probleem is de verzendkosten. Sommige bedrijven vragen wel meer dan 20 euro voor de verzendkosten, terwijl het binnen duitsland 6 euro is of zo.

 

Mijn idee was om net over de grens een postbus aan te vragen, zodat mijn pakketten goedkoper verstuurd kunnen worden. Maar dat is dus helaas niet mogelijk omdat ik niet in Duitsland woon.

 

Weet iemand misschien een oplossing, het gaat mij dus niet om een virtueel kantoor, maar een adres waar mijn pakketten naartoe kunnen.

Link naar reactie
  • 0

Gewoon een duits administratiekantoor zoeken in de grensregio. Zij hebben daar ruime ervaring in en "verhuren" kantoorruimte in hun eigen pand ;)

Dan heb je een postadres en telefoonnummer (die je kunt doorschakelen naar je NL-nummer).

 

In welke regio zit je, wellicht heb ik nog wel een aantal opties voor je.

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Beste mensen,

 

Ik zit in hetzelfde schuitje, ik wil een Duits postadres hebben om de goederen naartoe te laten sturen.

 

Het scheelt gewoon te veel, verzendkosten betaal ik naar Nederland 14,99 en naar Duistland 6,45 per artikel

Nu is het punt bereikt van bijna 50 goederen per dag, dat scheelt dus enorm.

 

Ik woon in Almelo, Twente.

 

Iemand een idee waar ik dit kan doen of waar ik een adres kan krijgen of hoe.

Het zal hellemaal handig zijn als het adres een tussenparon is, dat ze het duur sturen naar mijn bedrijfsadres.

 

Hopende op een reactie.

 

Groet,

 

Ruben

Link naar reactie
  • 0

Het is heel simpel.

 

Kijk op www.hlg.de naar het dichts bijzijnde Hermes versandshop en laat uw spullen naar dit adres sturen, zij nemen alle post voor u aan(ook van DHL) en u haalt het zo af en toe even op.

Neem wel even kontakt met ze op, dan heeft u nooit problemen.

 

Ik doe het ook zo en het werkt prima.

 

Groeten,

Rob

Link naar reactie
  • 0

Voor mijn prive ebay aankopen in Duitsland gebruike ik www.huifkar.de. Werkt perfect.

 

Die rekent een vast bedrag voor ontvangen van pakket, neemt het mee over de grens naar NL, en verstuurd het als binnenlandse post voor een vast bedrag.

 

Hier heb ik mijn eigen adres gekregen

Huifkar

t.a.v. ......

 

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

 

Groeten,

Arjan

“Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken “

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.