Innovatie kan ook bestaan uit het opwaarderen van gangbare producten (mobieltjes, auto's, water) door de toevoeging van over-the-top stijlattributen. Bij Trendwatching.com noemen ze dat premiumization - wat een rotwoord. Als voorbeeld wil ik de kaasschaaf met diamanten tonen, van kaasschaaffabrikant Boska.
Goh, ik wist niet eens dat er een speciale kaasschaaffabriek in Bodegraven stond. Ze hebben zelfs een webshop! 8)
Kennen jullie andere opvallende voorbeelden van opversierde gebruiksproducten?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Innovatie kan ook bestaan uit het opwaarderen van gangbare producten (mobieltjes, auto's, water) door de toevoeging van over-the-top stijlattributen. Bij Trendwatching.com noemen ze dat premiumization - wat een rotwoord. Als voorbeeld wil ik de kaasschaaf met diamanten tonen, van kaasschaaffabrikant Boska.
Goh, ik wist niet eens dat er een speciale kaasschaaffabriek in Bodegraven stond. Ze hebben zelfs een webshop! 8)
Kennen jullie andere opvallende voorbeelden van opversierde gebruiksproducten?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14037-edammerbling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag