• 0

Hoe het beste goederen naar Egypte versturen?

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 1

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het vervoer in de hele midden-oosten (Iran, Irak, Syria, Libanon, Egypte, etc.) niet zo goed geregeld is als hier bij ons.

 

Verder heb ik even voor je gegoogld. Hieronder de resultanten;

 

1- EVD. http://www.evd.nl/info/zoeken/ShowBouwsteen.asp?bstnum=90312&location=/info/landen/land.asp?land=egy&showresults=true

 

2- Meer info over Egypte... http://www.evd.nl/info/landen/land.asp?land=egy&showresults=true

 

3- Tijdschrift Dalili (www.dalili.nl). De eigenaar is volgens mij een Egyptenaar. Dhr Yousry El Kashif. ik zou even contact met hem opnemen, want hij weet heel veel over Egypte heb ik gehoord..

 

 

Voor de rest zou ik meer via google gaan zoeken naar de transport van/naar Egypte,

 

 

Succes,

 

 

 

 

Succes is geen toeval, succes is gepland.

Link naar reactie
  • 0

Okey, ik dacht dat het eenmalig was..

 

Als ik jou was, zou ik contact opnemen met de landenmedewerkers van Egypte bij EVD. Soms hebben ze spreekdagen die jou gelegenheid geeft om je vragen te kunnen stellen. Meestal praat je met mensen van minbuz (ministerie van buitenlandse zaken) die in Egypte werken/leven..

 

In Amsterdam zijn er een aantal groothandelaars/ondernemers van de Egyptische afkomst, neem contact met ze op.

 

Als je meer vragen hebt, kun je me een PM sturen.

Succes is geen toeval, succes is gepland.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik dacht dat Intent je ook kon helpen, maar helaas staat Egypte niet op hun lijsje. Wel heb ik daar dit adres adres gevonden www.internationaalondernemen.nl

 

Misschien dat je er iets aan hebt. Succes in ieder geval.

 

Met vriendelijke groet,

 

Oumnaas

Link naar reactie
  • 1

We willen binnen enkele maanden wat spullen naar Egypte versturen, Ongeveer 100 kg en ongeveer 3 m2. Aan gezien het om delicate zaken gaat die breekbaar zijn, zit ik me te overpeinzen wat wijsheid is. Ik hoor overigens veel klachten over de onbetrouwbaarheid van het vervoer daar. Heeft iemand een idee, wat daar de oorzaak van is. ???

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Informatie over het vervoeren van goederen naar Egypte kunt u vinden op onze website www.evd.nl/egypte (zie vooral bij het kopje nationale wetgeving). Het klopt tot op zeker hoogte dat het vervoer in Egypte niet altijd volgens de afspraken loopt. Er zijn meerdere oorzaken daarvoor: verouderde vervoersmiddelen en drukte in het verkeer vooral in de stad Cairo zijn de belangrijkste oorzaken. Het is zaak om vooral met grote en genomeneerde transportbedrijven zaken te doen. De Nederlandse transport en bevrachters kunnen u daarbij vanuit hier al mee helpen. Daarvoor kunt u contact opnemen met:

 

-Transport en Logistiek Nederland (TLN)

Postbus 3008, 2700 KS Zoetermeer

Telefoon: (079) 363 61 11

Fax: (079) 363 62 00

E-mail: info@tln.nl

Internet: www.tln.nl/

 

-Ondernemersorganisatie voor Logistiek en Transport (EVO)

Postbus 350, 2700 AJ Zoetermeer

Telefoon: (079) 346 73 46

Fax: (079) 346 78 00

E-mail: evo@evo.nl

Internet: www.evo.nl

 

 

 

 

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Drs. N. Popal

Landenmedewerker Midden-Oosten en Afrika

 

EVD - interntionaal ondernemen en samenwerken

Postbus 20105

2500 EC, Den Haag

Tel.: 070-778 86 03

Fax: 070-385 80 97

Internet: www.evd.nl

 

 

EVD Internationaal Ondernemen en Samenwerken

Axel van Soest

Landenmedewerker Tsjechië, Slowakije, Slovenië

www.evd.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.