• 0

Duits telefoonnummer aanvragen

Ik wil de activiteiten van mijn bedrijf uitbreiden naar duitsland.

Nu heb ik iemand op kantoor die goed duits spreekt, ik wil op de duitse site alleen ook een duits telefoonnummer vermelden. (die wordt doorgestuurd naar een NL nummer)

Heeft iemand een tip hoe dit eenvoudig te realiseren is?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Telefoonservice: http://virtualoffices.regus.de/products/default.htm

 

vanaf EUR 122 + de telefoonkosten uiteraard. Je kunt kiezen voor standaard doorschakelen of telefoon beantwoorden en daarna doorschakelen ennz.

 

Voordeel is wel dat je telefoon ook adequaat wordt beantwoord als je Duitstalige medewerk(st)er er niet is. Je mist geen telefoontje meer, want je krijgt alle berichtjes of per e-mail of per sms, wat je wilt. Afhankelijk van jouw product kunnen ze ook (eenvoudige) vragen beantwoorden van je potentiele klanten.

Persoonlijk vind ik het zeer professioneel. Ik ben zeer tevreden ;D

Link naar reactie
  • 0

Telefoonservice: http://virtualoffices.regus.de/products/default.htm

 

vanaf EUR 122 + de telefoonkosten uiteraard. Je kunt kiezen voor standaard doorschakelen of telefoon beantwoorden en daarna doorschakelen ennz.

 

Voordeel is wel dat je telefoon ook adequaat wordt beantwoord als je Duitstalige medewerk(st)er er niet is. Je mist geen telefoontje meer, want je krijgt alle berichtjes of per e-mail of per sms, wat je wilt. Afhankelijk van jouw product kunnen ze ook (eenvoudige) vragen beantwoorden van je potentiele klanten.

Persoonlijk vind ik het zeer professioneel. Ik ben zeer tevreden ;D

 

Hoi Kena,

 

ik zit ook te denken aan een virtual office van Regus met telefoonbeantwoording.

 

Als men daar de telefoon voor je opneemt, sturen ze dan het bericht naar je door in het duits of nederland (of wellicht engels?)

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Hoi Kena,

 

ik zit ook te denken aan een virtual office van Regus met telefoonbeantwoording.

 

Als men daar de telefoon voor je opneemt, sturen ze dan het bericht naar je door in het duits of nederland (of wellicht engels?)

 

Nederlands betwijfel ik (maar wie weet), maar Engels zal zeker geen probleem zijn (Omdat ik zelf Duitse ben laat ik alle berichtjes doorsturen in het Duits ;)).

 

P.S.

Trouwens, perfecte service: normaal krijg ik telefoonberichtjes per e-mail, maar ik was een paar dagen onderweg zonder toegang tot mijn mail en stuurde een mail of ze vanaf x t/m x mijn berichtjes per sms wilden sturen. Geen onduidelijkheden, kreeg alles netjes per sms en vanaf datum x weer gewoon per mail. Perfecte service!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.