Henri Kroeze Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 Henri Kroeze Legend 1,4k 174 Ik zou graag feedback krijgen van jullie op mijn site. Waarom? Ik vrees dat de structuur, functionalteit en navigatie te veel gericht is op de verzamelaar die weet waarnaar hij op zoek is, en niet op de passant die toevallig op mijn site binnenkomt. Ik zie aan het koopgedrag van 'nieuwe' klanten dat zij lang niet alles 'vinden'. Hun koopgedrag wordt namelijk nogal gestuurd door 'klanten kochten ook'. Op zich is dat een leuk mechanisme, maar hieruit concludeer ik dat nieuwe klanten dus niet zelf op onderzoek uitgaan. Ik wil weten hoe dat komt. * Klanten zijn lui? * Navigatie/structuur te ingewikkeld? * Niet toegankelijk genoeg? * Anders...? Kun je als je met de vraag binnenkomt: Ik zoek een paar leuke autootjes voor mijn kind, deze ook daadwerkelijk vinden? Kun je de nieuwe Renault Laguna vinden? Is duidelijk wat speelgoed is en wat verzamelaarsmodellen zijn? Kun je makkelijk vinden wat de nieuwe modellen zijn die pas zijn binnengekomen? Als een model 'on order' is (tijdelijk uitverkocht), weet je dan wat je moet doen om een berichtje te krijgen als het model weer binnen is? Ik zou jullie ervaring enorm op prijs stellen! ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
SG1 Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 SG1 Super Senior 136 5 Beste Henri, Een aantal dingen vallen mij direct op. 1) De website laadt (veels te) langzaam 2) Je kunt je AV niet makkelijke uitprinten, ik zou een link doen via pdf bijvoorbeeld 3) De header komt nogal erg kinderijk over 4) De website is best onoverzichtelijk 5) Als ik iets in een winkelwagen plaats is het mij onduidelijk hoe en waar ik kan afrekenen. Hopende kun je wat met deze opbouwende kritiek. Met vriendelijke groet, Ruud Menting Link naar reactie
Henri Kroeze Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Geplaatst: 5 december 2007 Henri Kroeze Legend 1,4k 174 1) De website laadt (veels te) langzaam Oww, daar hebben dus meer mensen last van... 2) Je kunt je AV niet makkelijke uitprinten, ik zou een link doen via pdf bijvoorbeeld Goede tip. 3) De header komt nogal erg kinderijk over Die is met veel zorg op die manier gemaakt. Dit is 100% zoals ik 'm wil. 4) De website is best onoverzichtelijk Ah, kun je dat wat toelichten? Wat 'verwacht' je dan dat er nu niet is? 5) Als ik iets in een winkelwagen plaats is het mij onduidelijk hoe en waar ik kan afrekenen. enting Wellicht onderdeel van punt 4... Hier zie ik wel mogelijkheden om in ieder geval dit duidelijker te maken. Dank! ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
Highio Geplaatst: 5 december 2007 Geplaatst: 5 december 2007 Highio Legend 11,3k 470 Ik mis zoekingangen, je kunt je bezoekers helpen door ze nog betere zoekopties aan te bieden. Misschien dropdownlists? Lettergrootte kan ook wel één stap groter Beheers je zelf een beetje Duits, misschien dat een derde taal toevoegen een optie is? "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Tonino Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Tonino Legend 1,7k 82 Ik zie aan het koopgedrag van 'nieuwe' klanten dat zij lang niet alles 'vinden'. Hun koopgedrag wordt namelijk nogal gestuurd door 'klanten kochten ook'. Op zich is dat een leuk mechanisme, maar hieruit concludeer ik dat nieuwe klanten dus niet zelf op onderzoek uitgaan. Ik wil weten hoe dat komt. * Klanten zijn lui? * Navigatie/structuur te ingewikkeld? * Niet toegankelijk genoeg? * Anders...? Je denkt blijkbaar zelf ook als verzamelaar. Zie het als een bloemetje kopen voor je moeder. Moeten dat speciaal diepblauwe tulpen van een bio-boerderij zijn of ben je meer op zoek naar een gezellig bosje? Jij bent de verkoper van die diepblauwe tulpen en hebt min of meer verscholen nog een paar gezellige bosjes staan. Wil oma een "Citroën C-Crosser Gris Pilbara metallic" of gewoon een leuk rood autootje? Het lijkt me verdomd moeilijk om de verzamelaars en de passant op 1 site beide perfect te bedienen. Vergeet daarbij niet dat mensen die op zoek zijn naar een leuk autootje in elke speelgoedzaak kunnen slagen, de verzamelaar zal liever bij jou shoppen voor het assortiment. Daarbij zou ik me kunnen voorstellen dat je winkel als "duur" overkomt, iets wat regelmatig geassocieerd wordt met speciaalzaken. Misschien je bestsellers uitbreiden met foto's? Laat zien wat je hebt! Tekst is leuk voor de verzamelaars, foto's voor de meute. Misschien wel je site iets sneller laten hosten, al is hij vanuit China best snel. Succes! :D Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen