christopher-joris Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 christopher-joris Junior 8 2 Ik ben in juli een bedrijf begonnen in postverwerking en printen. Om het kort te houden, ik heb moeite met het werven van klanten. Ik werk met wat oud kontakten maar dat levert te weinig op. Wie heeft tips om de verkoop goed en duidelijk op te zetten. Ben een pure praktijk man en niet commercieel. [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 TwaBla Legend 22,4k 5 1368 Wat die je precies, voor wie en waar, wanneer? Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 djluc Retired Mod 4,6k 118 Zet hier je website in je profiel. Hier zit waarschijnlijk (een deel van) je doelgroep. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 christopher-joris Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Geplaatst: 7 december 2007 christopher-joris Junior 8 2 Ben gerelateerd aan binderijen en drukkerijen Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 djluc Retired Mod 4,6k 118 Ik snap je bericht niet. Vertel eens wat meer zodat we je echt kunnen helpen! Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 Loesanna Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Loesanna Junior 27 1 Ik snap het niet. Als je uitleg geeft dan kunnen wij misschien wel klanten worden. www.soesannawerkt.nl Bedrijfsondersteuning en personeelsbemiddeling. Op 2 januari opening en website online! Link naar reactie
0 Merkava Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Merkava Legend 2,8k 127 Ik denk dat hij bedoeld dat hij de afwerking doet voor binderijen en drukkerijen. Oftewel allerlei handelingen met grafische materialen die nog handwerk vereisen ? Klopt dit ? Link naar reactie
christopher-joris
christopher-joris
Ik ben in juli een bedrijf begonnen in postverwerking en printen.
Om het kort te houden, ik heb moeite met het werven van klanten.
Ik werk met wat oud kontakten maar dat levert te weinig op.
Wie heeft tips om de verkoop goed en duidelijk op te zetten.
Ben een pure praktijk man en niet commercieel.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag