Heb jij iemand via higherlevel leren kennen?

Aanbevolen berichten

Nou, ik denk dat ik wel een stuk of 20 mensen heb leren kennen via HL. Sommigen virtueel, maar ook een heel aantal in het eggie. Het valt mij op dat het allemaal van die "aardige" mensen zijn. Ze denken na, zijn gepassioneerd en zijn niet te beroerd om ff wat voor iemand anders te doen. Er zit werkelijk niet één eikel c.q trut bij. Heel prettig allemaal.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ja, ik heb inmiddels ook iemand via higherlevel ontmoet, en omdat het ondernemersplan op dit moment tussen wal en schip hangt, waardoor je niks concreets hebt, maar wel veel hoofdbrekens en je hart ligt daar, is er niks fijners, mooiers en zinvollers om mensen in real life te ontmoeten.

 

Goeie kritiek is soms hard to find, goed advies even harder.

DUS: helemaal blij met een forum als deze!

 

M.vr.gr.,

Sascha

Link naar reactie

Over een paar weken ben ik een jaar lid van dit forum.

Ik heb in dit jaar meer leuke, interessante mensen ontmoet (in realtime of virtueel) door en van dit forum, dan in de jaren ervoor.

ik ben zelfs bezig om met een forum lid een nieuw bedrijf op te zetten, vele vaste bezoekers zullen dat inmiddels weten.

 

Eigenlijk kan ik wel zeggen dat ik HL als een soort kantine zie waar je je collega`s ontmoet tijdens je pauze en tegelijkertijd een groot netwerkplek waar je kennis maakt met positieve en actieve ondernemers die elkaar willen ondersteunen.

 

Ik kan zo nog wel even doorgaan, het leukste is dat ik door higherlevel bijzondere mensen heb ontmoet die ik anders nooit zou zijn tegengekomen!

En dat meen ik serieus!!

 

Greetz,

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.